FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: matson w Luty 26, 2018, 22:02:51 pm
-
Witam,
Tak jak w temacie, chciałbym usłyszeć Wasze opinie o silniku 5.0 385 koni w jaguarze XF, jest to dobra jednostka czy raczej awaryjna? Przymierzam się do zakupu jaga i chciałbym usłyszeć opinie o tym konkretnym silniku.
-
ktory rocznik ? i czy napinacze rozrzadu ma wymienione na najnowsza wersje. no i ten motor wymaga wymiany oleju raczej co 10 k km anie jak producent pisze
-
Słyszy się czasem o walnietej pompie oleju. Głównie w wersji SC ale trzeba mieć to na uwadze
-
Przyłącze się do pytania kolegi o ten silnik. Jaki wtrysk paliwa ma ten silnik (bezpośredni czy wielopunktowy MPI)??? Jeden z kolegów pisze o problemach z napinaczami rozrządu... W jakich latach były te problematyczne? Jaki jest orientacyjny koszt wymiany tych napinaczy / rozrządu...? Z góry dzięki za odpowiedzi...
-
Dobry motór. Wtrysk bezpośredni. Są kłopoty z rozrządem. Ale poza tym nie ma innych słabości.
Nie widzę też specjalnego powodu, żeby wybrać wersję NA zamiast SC.
-
Rocznik jaga to 2010, jakie mogą byc mniej więcej koszty wymiany napinaczy / rozrządu?
-
Co do kosztow sie nie orientuje
tu jest video z opisem problemu:
https://www.youtube.com/watch?v=yFXt2IBgRKc
poprawione napinacze maja juz tam stalowa blache
-
Wymieniałem profilaktycznie napinacz i taka łyżwę ponieważ tez występowała pozmianowa. Koszt raczej niewielki około 1000 zł
-
wybaczcie, że odkopię ale nie wiem czy warto zakładać nowy wątek.. jak wygląda spalanie w 5.0 vs 4.2 (obydwa wolnossące) ?
Wiem, że spalanie to sprawa bardzo indywidualna ale jednak pewne wartości można przyjąć, typu 4.2 - trasa 10-12, miasto 15-17