-
Jak donosi niemiecki Auto-Bild, premiera wersji Estate, wiec kombi modelu XF odbywa sie jeszcze w tym roku,
w ramach targi IAA w Frankfurcie (15.-25.09.2011). Wg nowych, nieoficjalnych raportow, wersja Estate pojawi sie
na drogach w 2012 roku.
Nowa wersja nadwoziowa "malej" limuzyny XF prezentuje doskonale uzupelnienie oferty obejmującej jak na razie
jedynie sedana. Auto mogloby konkurowac nie tylko z modelami Audi A6 Avant, BMW 5 Touring czy Mercedes E Kombi,
ale rowniez z wszelkiej masci crossoverami.
(http://i1087.photobucket.com/albums/j479/kogutki4/xfestate.jpg)
-
No to ciekawe co powiedzą teraz Ci, którzy śmieli się z X-Type Estate :-D
Jak dla mnie profil wydaje się być nienaturalnie wydłużony i nieco .... nudny? Tak jakby na siłę chcieli go zrobić ...
Poza tym to trochę mało praktyczne kombi - tył jest tak ścięty, że pralki to tam na pewno nie da rady upchnąć :-hehe
-
Nawet ładny, ale proszę, to że Porsche robi Cayene i Panamerę nie oznacza że Jaguar ma robić kombiaki...
-
To chyba efekt tego planu X modeli w kilka lat.
Rozumiem, że BMW i Merc mają kombi w tej klasie ... ale żeby Jaguar?
Jak dla mnie to główni konkurenci - 5 i E przynajmniej na zdjęciach lepiej się prezentują ... ::)
-
A dla mnie jedno z najładniejszych kombi i to własnie dzieki temu ze ma ścięty tył :-super
Ale i tak bym nie kupił Jaga kombi jakoś jedno z drugim mi sie gryzie :- pojecia
Ale jesli juz musi być - to dla mnie OK
-
podoba mi się :-super
-
Nawet ładny, ale proszę, to że Porsche robi Cayene i Panamerę nie oznacza że Jaguar ma robić kombiaki...
Jaguar ma sprzedawać samochody, a to, że pasjonatom nie podoba się Jag kombi nie oznacza, że część dotychczasowych klientów Audi i Mercedesa kupująca właśnie kombi tej samej klasy nie zechce kupić takiego Jaguara.
-
Podobno będzie również wersja Coupe XF :-yipee Moje skromne zdanie na temat kombiaka: spoko sie prezentuje :)
-
Nawet ładny, ale proszę, to że Porsche robi Cayene i Panamerę nie oznacza że Jaguar ma robić kombiaki...
Jaguar ma sprzedawać samochody, a to, że pasjonatom nie podoba się Jag kombi nie oznacza, że część dotychczasowych klientów Audi i Mercedesa kupująca właśnie kombi tej samej klasy nie zechce kupić takiego Jaguara.
Racja. Jaki klient takie auta. Kiedyś prawdziwi faceci piszczeli oponami w swoich E-Type czy 911 a teraz kupują Cayene albo XF kombi bo się boją się teściowej i/lub zony że zbulzga za niewygodne wsiadanie, zbyt mało drzwi, mały bagażnik, itp.
-
[quote author=Rob_W link=topic=14180.msg118539#msg118539 date=1305790527
Poza tym to trochę mało praktyczne kombi - tył jest tak ścięty, że pralki to tam na pewno nie da rady upchnąć :-hehe
[/quote]
ale jaga nie kupuje sie po to, zeby wozic pralki (chyba) ;)
-
Moim skromnym zdaniem Jaguar ciągle błądzi, dlatego że nie potrafi zachować swojej tożsamości tak jak RR. Ponieważ w przeciwieństwie do Jaguara, RR potrafi zachować swoją tożsamość i nie eksperymentuje zbytnio z designem czy nowymi sygmentami. Oczywiście Jaguar to nie RR i cenowo nie są w tej samej klasie, jednak obie marki reprezentują tzw. brytyjską elegancję i coś z tego powinno wynikać. No cóż takie czasy, książę bierze sobie kopciuszka i Jaguar już nie ten sam co dawniej...
-
Jaguar w ogóle nie błądzi!!!
Kombi jest potrzebne! To jest oczywiste!
Czasy się zmieniają i obok tego nie da się przejść obojętnie!
Auta trzeba sprzedawać i kombi jest do tego potrzebne a w tej chwili XF to jedyny kandydat i tyle.
Kombi X-Type już był i oczywistym było to, że nastepca musi się pojawić. I tak długo to trwa.
Ale czy akurat Jaguar się w tym temacie łamał?
No przeciez nie wiem :( ale... nie sądzę!
-
Jak dla mnie to wszystkie Jagi powinny mieć klasyczne rysy a nie jakieś nowoczesne ale niestety rynek weryfikuje wszystko i tak jak kiedyś nikt nie dopuszczał myśli że Porsche może być w dieslu tak musimy się pogodzić z Jaguarem kombi, który i tak lepiej się prezentuje niż np. E klasa kombi.
-
Według mnie auto wygląda ciekawie, ale osobiście uważam, że Jaguar powinien zostać autem, które ma styl i klasę..czy kombi uważane jako auto rodzinne/robocze będzie takim? Wątpię, obym się mylił.
-
Mam informację z pewnego źródła że będzie XF kombi....
-
Mam informację z pewnego źródła że będzie XF kombi....
Można wiedzieć z jakiego źródła?
-
ja wiem skad :-hehe
z forum: http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14180.0.html
-
z najpewniejszego, ale nic więcej nie moge powiedzieć.
-
Rozmawiałeś z Hallmarkiem?
;)
-
Jak poinformował Andrew Whyman, szef inżynierów odpowiadających za XF-a, odmiana kombi jest w fazie rozwoju. Nie zdradził, kiedy auto trafi na rynek, zapowiedział za to, że nie będzie to zwykłe kombi w stylu modeli konkurencji, ale samochód z charakterem, zaprojektowany z rozmachem.
-
Wg mnie w tej chwili najładniejszymi autami w wersji kombi są: Alfa Romeo 159 kombi i Citroen C5 break, ale w poprzedniej wersji nadwozia (MkII), mam nadzieję, że nowy JAG kombi pobije te auta na głowę :-tylko :-super
-
Jak donosi niemiecki Auto Motor und Sport w przyszłym roku zadebiutuje Jaguar XF Sportbrake czyli odmiana kombi.
Zamieszczono też szereg zdjęć oklejonego "muła" więc zanosi się na to, że do tego debiutu dojdzie szybko. Już w 2009 roku Jaguar anonsował wersję kombi i nawet zapewniano, że istnieją prototypy ale okazało się to humbukiem :) XF Sportbrake będzie występował ze wszsytkimi silnikami sedana czyli 1x 2.2D i 2x 3.0D oraz 2x 5.0 czyli również jako XFR Sportbrake. Nie wiadomo tylko wciąż czy pojawi się również w wersji AWD. Jak wiemy Jaguar od pewnego czasu informuje o chęci zaproponowania napędu wszystkich kół aby lepiej konkurować z Niemcami. Tam czy S/E Klasse, czy 7er/5er, czy A8/A6 -wszystkie w takiej wersji są oferowane.
Cieszymy się na XF-a kombi, możemy się spodziewać pięknego auta :) Przecież XF jest piękny!
-
(http://i44.tinypic.com/riyz3s.jpg)
(http://i40.tinypic.com/b5s6bl.jpg)
(http://i41.tinypic.com/11rdnba.jpg)
-
Jak dla mnie, bomba :-super
-
XF estate http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/jaguar-xf-estate-spied-testing/260218/pictures/jaguar-xf-estate-spied-testing.aspx?im=476089
-
Jakoś nie widzę tego sport w tym kombi.
-
Avensis z ładniejszym przodem :D
-
Diabeł pewnie utkwi w szczegółach ;) Niewiele da się wymyślić a ten tył oklejony jest... rzeczywiście podobny do Avensis. Ale miejmy nadzieję, że dzięki kloszom świateł i przetłoczeniom klapy etc. będzie się jakoś bardziej wróżniał.
-
Jako właściciel Poloneza Plus marzyłem o posiadaniu Poloneza Kombi , jako właściciel Jaguara mam pewne wątpliwości. :- pojecia
A było to tak niedawno...
Jest fajny, ale tak dziwnie mondeopodobny.(http://serve.mysmiley.net/sad/sad0027.gif) (http://www.footballerpictures.co.uk)
-
A mnie się podoba :)
(http://www.motorward.com/wp-content/images/2011/12/Jaguar-XF-Sportbreak.jpg)
-
A mnie się podoba :)
(http://www.motorward.com/wp-content/images/2011/12/Jaguar-XF-Sportbreak.jpg)
Jako rodzinne kombi - piękny
Jako Jaguar - fuj, kombi ;)
-
Tak sobie czytając stwierdzam jedno. Z mondeo zrobili X type i to może uratowało pupcie kociakowi bo może teraz byśmy jeździli marka tylko z historia bez przyszłości. Rynek najwyraźniej potrzebuje combi skoro go wypościli, dla mnie osobiście kombi w limuzynie to jak porsche terenowe o h..... chodzi bo w teren nikt tym nie pojedzie. Na pewno praktyczne wiem z doświadczenia bo mój kociaczek jest za mały (s type). zaczynam z moim kochanie eskapadę wakacyjna 2 lub 3 tygodniowa i nie dosyć ze mam bagażnik zawalony to jeszcze tylna kanapa po sam sufit combi było by rozwiązaniem. Jak ktoś szuka praktycznego auta rodzinnego i z niewątpliwie pięknym charakterem niepowtarzalnym wyglądem, komfortem, a żal mu się rozstać z Jagiem super
-
Za pośrednictwem serwisu Twitter Jaguar opublikował kolejny zwiastun XF-a Kombi "Sportbrake", a jak sugeruje obrazek, XF Sportbrake będzie bardzo funkcjonalnym pojazdem :) Wszystko wskazuje na to, że oficjalna prezentacja XF-a Sportbrake odbędzie się podczas marcowych targów w Genewie.
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/jaguar-xj-sportbrake-teaser.jpg)
-
Ładna maszynka, ale jak dla mnie jaguar powinien zostać jaguarem. Niestety czas idzie do przodu i trzeba iść z duchem czasu. Nowe jaguary są również piękne i inne niż wszystkie. Jednak dla mnie ostatni prawdziwy jaguar to x300
-
Jak dla mnie ostatni prawdziwy Jaguar to ten narysowany przez Sir Lyonsa :)
A tak na serio - każdy Jaguar jest prawdziwym Jaguarem. Jaguar ma Diesla, nikt już nie marudzi. Będzie miał kombi, też za jakiś czas będzie OK.
Jesteś fanatykiem - kupujesz XJ 5.0 Supercharged albo XKR.
Jesteś rozsądnym fanatykiem - kupujesz XK alb XJ w Dieslu.
Lubisz Jaguary i chcesz nimi jeździć ale musisz wozić rodzinę - kupujesz XF.
Mi się pomysł bardzo podoba. Nigdy w życiu go nie kupię bo mi się nie podoba. Ale uważam, że każdy powinien mieć wybór.
Gdyby Jaguar robił tylko XJ i tylko z silnikami benzynowymi to byłby dzisiaj w takiej sytuacji jak moja ukochana marka - SAAB.
Co mi z tego, że SAABY są wyjątkowe, unikalne, inne. Koniec, nie będzie już nowych. Bo mieli słabą ofertę nadwozi i marne Diesle. Ilu jest takich fanatyków jak ja, którzy jeżdżą autem z silnikiem 2.3Turbo po mieście?
Ilu jest fanatyków, którzy będą jeździć autem z silnikiem 4.2 po mieście i przekonają partnerów, że wyjazd na wakacje S-typem to dobry pomysł. Z gratami na tylnej kanapie.
Ode mnie XF Estate ma duży plus i trzymam kciuki.
-
Piękną jest zasada "nie robimy kombi i diesli", tyle, że majątek wycieka przez palce.
-
Wszytsko dla dobra marki ,w przeciwnym razie Jaguar skonczył by jak saab niestety
-
XF kombi ładny. Ale według mnie jedym z najlepszych i najładniejszych kombi jest i narazie pozostanie Bmw e61 i naprawdę ciężko je będzie pobic,szczególnie że jest dostępne z bardza szeroką gamą silnikową z M5 włącznie.
-
Gusta i guściki :)
Dla mnie e61 to najpaskudniejsze BMW wszechczasów :) :) :)
Kombi to tradycyjnie Volvo. Wszystkie, 245, 745, V70. Stylistyka cegły to jest to.
Liczę, że Jaguar będzie rozbudowywał ofertę i może pojawi się coupe na bazie XJ :-gwizd coupe na bazie XF, jakiś little XK.....fajnie by było.....
-
Też uważam, że BMW e 61 jest paskudne :-thumpdown Jak widać gusta są baaardzo różne :-gwizd
-
Jak już kolega wyżej wspomniał o Volvo kombi to się wypowiem bo przez 4 lata użytkowałem ową "cegłe".
Było to V70 rocznik 98.
Auto stylistycznie "nie za piękne" delikatnie mówiąc. Ale to akurat nie miało żadnego znaczenia.
Pakowność,funkcjonalność,wyposażenie,komfort jazdy a w szczególności bezpieczeństwo miażdzyło konkurencje z podobnych lat produkcji.
Auto było wyposażone w silnik 5-cio cylindrowy 20-sto zaworowy o pojemności 2,4 ltr z turbosprężarką co zapewniało mu przyspieszenie w granicach 7,5 s do setki i prędkość maksymalną 250 km/h (udało mi się tyle pojechać). Wszystkiego rodzaju golfy gti,calibry i inne pseudosportowe auta zostawały naprawdę daleko w tyle.
Toporny volviak objechał nawet golfa vr6.
Podsumowując najlepsze auto jakie do tej pory miałem (a miałem ich naprawdę wiele).
I to chyba jedyne auto jakie kupiłbym w kombi, a jesli bedę miał okazje i fundusze i trafi się okazja to z chęcią skorzystam.
Wracając jednak do tematu XF-a. ładny jest. Podoba mi sie. Jednak osobiście nie nabył bym takiego pojazdu.
Dlamnie kombi powinno być raczej autem użytkowym i chyba głupio by wyglądało jakbym zajechał pod dom czy też na budowe i zaczął z nowego jaga wywalac z bagażnika worki z cementem czy klocki drzewa :-hehe
Ale podkreślam "dla mnie".
-
Dla mnie też temat surrealistyczny. Na budowę domu to sobie starego Jeepa kupiłem.
Ale ważne dla mnie, że klient ma wybór. Chcę mieć kombi i lubię Jagi - proszę bardzo. Chcę wozić Jagiem cement - kto bogatemu zabroni.
Najgorsze to nie mieć wyboru.....:)
Offtopic: JAko, że szwedzka motoryzacja ma u mnie na zawsze No.1, temat Volvo też jest mi bliski. Uwielbiam te rodzinne kombi - zaczynając od starego 850, poprzez V70R, a na Saabie 9-5 Aero kończąc. Po prostu petardy. Nie tyle sprint spod świateł, co elastyczność.....piorunująca.
-
Moim zdaniem XF Sportbrake to bardzo dobry pomysł, może nieco spóźniony ale dobry. Mnie osobiście XF zawsze się podobał, świetnie się nim jeździ, a dołożenie odmiany kombi, w dodatku z napędem 4x4, jest świetnym posunięciem.
-
na oficjalnym prospekcie:
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/01-jaguar-xf-sportbrake.jpg)
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/02-jaguar-xf-sportbrake.jpg)
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/03-jaguar-xf-sportbrake.jpg)
-
Zajebisty tyłek! :-wstyd
-
Jak MONDEO... :-gwizd
-
Jaguar XF Sportbrake na pierwszych, oficjalnych zdjęciach:
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/430292_338359192873886_158044337572040_900729_960279207_n.jpg)
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/396530_338359326207206_158044337572040_900731_1181287364_n.jpg)
(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/431773_338359442873861_158044337572040_900732_2021099164_n.jpg)
(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/426260_338359746207164_158044337572040_900733_1744657532_n.jpg)
(http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417220_338359822873823_158044337572040_900735_836083314_n.jpg)
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/64163_338359766207162_158044337572040_900734_1151022059_n.jpg)
-
Chyba najbardzie drapieżny kombiak :) ładne auto :-za
-
Fakt, piękny jest. Ciekawe czy ceną dorówna A6 czy może Panamerze
-
Przed premierą auta w Genewie, Jaguar opublikował właśnie pierwsze oficjalne zdjęcia modelu XF sportbrake - czyli kot w kombi.
Nowy model jest dłuższy od sedana zaledwie o 5 mm i o 75 kg cięższy. Dzięki wysoko poprowadzonej linii dachu, dla pasażerów tylnej kanapy udało się wygospodarować dodatkowe 5 cm miejsca nad głową.
Auto pochwalić się może bagażnikiem o pojemności 550 litrów, który - po złożeniu dzielonych oparć tylnej kanapy (w stosunku 40:60) powiększyć można do 1675 litrów. Uzyskuje się wówczas powierzchnie zdolną pomieścić pakunki o maksymalnej długości 1 970 mm i szerokości 1,06 m. Bagażnik wyposażono w dwie aluminiowe szyny pozwalające odpowiednio klinować przewożone przedmioty, w jego podłodze wygospodarowano pokaźnych rozmiarów schowek.
XF w wersji sportbrake oferowany będzie wyłącznie z wysokoprężnymi jednostkami napędowymi. Do wyboru będą: 2,2-litrowy, czterocylindrowy diesel o mocy 204 KM lub większy, podwójnie doładowany, V6 w dwóch wariantach mocy: 240 KM lub 275 KM. Wszystkie wersje silnikowe oferowane będą z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów i napędem na tylną oś.
Samochód trafić ma do - początkowo brytyjskich - salonów Jaguara w trzecim kwartale tego roku. Ceny nie są jeszcze znane.
-
Naprawdę przestronne auto. Ładny i praktyczny ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=A35tvElQZ-Q (http://www.youtube.com/watch?v=A35tvElQZ-Q)
-
(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/417452_10150563778985880_10159835879_9465083_253206234_n.jpg)
-
Na fotach widzę, że srebrny XF ma czarny słupek C, a niebieski lakierowany ??????
-
Piękne autko ale dlaczego to sie nazywa "hamulec sportowy"?
-
:-hehe
ale jezeli pytasz powaznie... slowo "brake" owszem oznacza "hamulec". ale jest takze homofonem slowo "break",
co na pierwszy rzut oko oznacza "przerwa". francuskich kombiakow w latach 70ych nazywano "break" nie zezwgledu
na fakt, ze mozna transportowac kanapki na przerwy, a takze nie z powodu ze francuzi kochaja jezyk angielski...
"break" to takze oznacza "uciety" a kombi na ogol ma dosc prostokatny tyl, tak jakby byl uciety. i wlasnie dlatego
mamy shooting brake-ow, sport brake-ow ...
-
Widzę że niektórych razi Jaguar w wersji kombi, mnie osobiście bardziej silnik diesla nie pasuje do Jaga niż nadwozie kombi ::) Jak dla mnie stylistycznie bardzo ładne auto. Sorru za :-off
-
Kombi z klasą :-za
-
Jak dla mnie za bardzo przypomina audi, bmw i może kawałek mercedesa. Ale każdy widzi samochód inaczej.
-
Premiera już jutro w Genewie!
-
Dzis rano, w ramach konferencji prasowej przed otwarcia salonu w Genewie odbywal sie oficjalna prezentacja nowego
kombi. Potwierdzono, ze od jesien auto bedzie juz u dealerow w calej Europie, wiec moze niebawem takze go
zobaczymy na polskich drogach.
(http://i1218.photobucket.com/albums/dd404/kogutki5/jaguar_geneva2012_003_lt.jpg)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LKTIuuXzvRE (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LKTIuuXzvRE)
-
według mnie super kompromis ,chce miec jaga ,mam rodzine kupuje przestronnego XF :-za
-
Na fotach widzę, że srebrny XF ma czarny słupek C, a niebieski lakierowany ??????
Może w ciemnych barwach taki czarny słupek nie daje już takiego efektu. Ale nie wiem...
-
Dorzucę od siebie kilka groszy jeśli chodzi o kombiaki
Obecnie mam X-type Estate i mimo tego że nie ma tego czegoś co sedan to i tak jest piękny...zwraca na siebie uwagę...
Nowy XF kombi też jest super...mi osobiście się podoba choć jest kilka "ale" jeśli chodzi o detale z tyłu ale to nie ja jestem projektantem ;)
Myślę że to ciekawy następca Iksa
I jeszcze jedno...dla niektórych kombi jest dużo bardziej przydatne niż sedan...biorąc pod uwagę np mój wyjazd na żagle...4 osoby, torby, jedzenie i dużoooo innych rzeczy i się wszystko mieści:)
-
Myślę że to ciekawy następca Iksa
Miałeś na myśli, że i jeden i drugi to kombi, prawda? :-gwizd