FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Kozub w Listopad 01, 2009, 14:32:52 pm
-
Witam. Mam problem z moim kotem. x 300 94'. Otóż stał on ponad miesiąc u blacharza, z odłączoną baterią. Coś tam mi naprawiali a teraz nie chce odpalić. Kluczyk przekręcam, wszystkie kontrolki świecą prawidłowo. Przekręcam zapłon i cisza. Ani drgnie. Nic a nic. ??????
Ktoś może zna przyczynę. Możliwe jest żeby się rozkodował kluczyk, albo komputer?
Aaaa. i jeszcze szyber się nie zamyka, po naciśnięciu guzika. Tzn. zamyka się do pewnego momentu, a póżniej się otwiera. Żeby go zamknąć trzeba przycisk trzymać.
Pozdrawiam i liczę na pomocną "dłoń" :D
-
W szybrze przesmaruj prowadnice jakimś smarem. A co do zapalania to może być np. wyłącznik zderzeniowy. Żeby go znaleźć wczołgaj się z latarką :-tylko pod schowek na rękawiczki ;) po stronie pasażera, wcześniej usuwając stamtąd wykładzinę osłaniającą prawą stronę. Następnie zacznij namierzanie okrągłego elementu w kształcie walca z gumowym spodem. Pod gumą jest przycisk, który trzeba włączyć z powrotem i wszystko powinno wrócić do "normy" :-gwizd
-
Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro coś będę działał.
Pozdrawiam :-tylko
-
i co ??????
-
no i niestety to coś poważniejszego. Elektryk zaglądał i jakiś security moduł który jest w bagażniku po lewej stronie został spalony. Prawdopodobnie za duży prąd z innej baterii, albo jak spawali mi co nieco to nie odłączyli baterii i wszystko poszło się je...ć. Już nowy jest tylko jakiś amerykański i nie działe pilot od centralnego. Generalnie lipa:(
-
Kozub, zloguj sie na zapis niezgodny z reguminem - moderator- poszukaj w uzytkownikach goscia o nicku jarek-jerryjag :-super
Tu juz Jarek nie bywa chyba wcale... ale on "na bank" powie Ci, co jest "nie halo" z Twoim kotem - zjadl zeby na Jaguarach, mieszka w Stanach (USA)... :-R :-super
-
Pilot nie działa ponieważ w US piloty działają na częstotliwości 315MHz, a w Europie 433.92MHz. A więć musiałbys kupić moduł security wraz z pilotami. I druga sprawa jest taka, że kupiłes moduł pozbawiony immobilizera (na 99%). Nic tylko wsiadać i odjeżdżać.
-
Niestety narazie będę musiał śmigać na amerykańskim. Jak znajdę europejski to zamiankę zrobię :)
Dzięki za rady.
pozdrawiam :-tylko