Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

POMPA PALIWA.

(1/3) > >>

mariusz:
MAM PROBLEM Z POMPĄ PALIWA.A W ZASADZIE TO ZE ZBIORNIKAMI, BO SA DWA AU MNIE JEST PODLACZONY TYLKO JEDEN BO KTOS PRZY TYM KIEDYS MAJSTROWAL :-\ MA KTOS MOZE SCHEMAT ELEKTRYKI, CHCIAL BYM ZOBACZYC JAK TO POWINNO BYC PODLĄCZONE.

jarek-jerryjag:
system posiada 3 zawory . dwa schowane za tylnymi kolami .jeden jest otwarty drugi zamknięty(powrót benzyny)przy przelaczeniu jeden sie zamyka a drugi otwiera)
w bagażniku jest 3 zawór który reguluje dopływ benzyny ze zbiorników do silnika.
Najczesciej boczne zawory przestają dzialac i benzyna wychodzi z jednego zbiornika a powraca do drugiego.schemat jest od 6 ale jest to samo w 12.

mariusz:
dzieki wielkie, wlasnie o to mi chodzilo, moze teraz uda mi sie to podlaczyc tak jak poinno byc.
jeszcze raz dzieki ;D ;D ;D

djevel:
Witam,

czy masz moze schemat do serii II? W moim XJ6C '75 sa dwie pompy paliwa, osobno dla kazdego zbiornika. W zbiornikach nie znajduje zaworow bocznych, nie znalazlem takze linii powrotnej. Na desce jest tylko przelacznik zbiornikow. Do ukladu paliwowego jeszcze nie dotarlem, nie wiem czy jest sprawny. Na razie zdemontowany, grzebie sie teraz z podloga z tylu auta wiec zbiornikami zajme sie niebawem. Bede wdzieczny za pomoc.

pozdrawiam

jarek-jerryjag:
1975 xj6c  były dwie pompy umieszczone zakolem zapasowym system jest dosc prosty
jak podłączysz przycisk na desce jedna pompa zaczyna zasysać paliwo ze zbiornika i wysyla go przez filtr do gaznikow .przed filtrem jest rozdzielenie na przesyłanie paliwa z drugiej pompy(podczas przelaczenia na drugi zbiornik) Pompy maja wbudowane zaworki przeciwko cofaniu sie benzyny .od 1976 jaguary miały pompy wbudowane w zbiorniki a V12 to jeszcze inna historia.
Posiadam dwa XJ6C z 1975 i 1977 obydwa wymagające kompletnej odnowy. chce przerobić 1977 na wtryskiwacze (System z XJ6 z1986)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej