Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Problem z check engine

<< < (2/4) > >>

Huckleberry:
A filtra oleju nie wymieniałeś? Trochę nierozsądnie... Kombinacja "nowy olej - stary filtr oleju" może mieć fatalne następstwa i prowadzi zazwyczaj do uszkodzenia silnika z jego zatarciem włącznie. Z upływem czasu filtr oleju pobiera do pól litra zanieczyszczoń z oleju, który w swoim składzie zawiera różnego rodzaju składniki dodatkowe, jak np. antyspieniacze itp. Jeśli nie nastąpi jednoczesna wymiana oleju i filtra oleju, to stary filtr nie będzie miał możliwości tak dokładnej filtracji, jak nowy, ze względu na już ograniczoną powierzchnię osadzania się zanieczyszczeń. Prowadzi to do spadku wydajności i dokładności oczyszczania wprowadzanego do obiegu oleju. Ponadto agresywne chemicznie dodatki do oleju mogą powodować rozpuszczanie się już nagromadzonych w starym filtrze zanieczyszczeń i ponowne wprowadzanie ich do obiegu oleju. Następstwem tego może być nawet zatarcie silnika.

Pitmajster:
Oczywiście,że wymieniłem też filtr oleju. Zrujnowałem się na Castrol EDGE a żałowałbym 30 złociszy na filtr? ;D
Ale dzięki za troskę  :-za

robertth:
Czy przed wymianą też paliła się kontrolka- Check?

Pitmajster:
o to właśnie chodzi że się nie paliła.Po wymianie ma trochę niższe obroty.

Pitmajster:
Serdeczne podziękowanie dla Marcusa za skasowanie błędów :-K :-K :-K :-K
Problem zażegnany :-R

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej