Autor Wątek: Przed zakupem  (Przeczytany 13688 razy)

lysyyy

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 31, 2010, 20:36:55 pm »
Ja mam u siebie założone 225/45/17 Dunlop 3d Wintersport. trzymają się całkiem nieźle, chociaż chyba nadmiar mocy jest tu raczej problemem ;-)

robertth

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 31, 2010, 23:53:46 pm »
Co do jazdy na zimowych w lecie - to nie polecam - tamten sezon nie zmieniłem i opony są delikatnie mówiąc małoprzyczepne  ;D
Na marginesie kto jezdzi jeszcze na profilu 225/45/17 w zimę?

Ja jeżdżę na takim profilu  ;D
Ale nie widze powodów jego zmiany  :-gwizd

Godan

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 01, 2010, 21:49:31 pm »
Jeżeli chodzi o Jaguara, to chyba  obojętnie w jakich oponach - hamowanie jest baaaaardzo   dłuuuuuuugie............ :-thumpdown
Gdy jeździłem BMW hamowałem dużym palcem stopy i taka jest różnica w tej kwestii - jeżeli nie ma w Jagu systemu wczesnego hamowania :-thumpdown ( a o tym piszą już w bajkach dla dzieci) to opona taka czy inna jak się jeździ 30lat to żaden wielki stres. Proszę mnie dobrze zrozumieć wybieram Jaga ale ma swoje niedoskonałości.Hamowanie jest do bani. Jednak zimą jeździ mi się nim lepiej ( o niebo) niż BMW. 4x4 robi swoje no i zimą to się raczej często nie hamuje   :-gwizd.

robertth

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 02, 2010, 00:33:05 am »
Jeżeli chodzi o Jaguara, to chyba  obojętnie w jakich oponach - hamowanie jest baaaaardzo   dłuuuuuuugie............ :-thumpdown
Gdy jeździłem BMW hamowałem dużym palcem stopy i taka jest różnica w tej kwestii - jeżeli nie ma w Jagu systemu wczesnego hamowania :-thumpdown ( a o tym piszą już w bajkach dla dzieci) to opona taka czy inna jak się jeździ 30lat to żaden wielki stres. Proszę mnie dobrze zrozumieć wybieram Jaga ale ma swoje niedoskonałości.Hamowanie jest do bani. Jednak zimą jeździ mi się nim lepiej ( o niebo) niż BMW. 4x4 robi swoje no i zimą to się raczej często nie hamuje   :-gwizd.

Zgadzam się z Tobą Godan. Hamulce nie są zbytnio efektywne. Ale jako ciekawostkę, zaobserwowałem, że przy ostrym hamowniu nie jest tak źle. Myslę, że nacinane i większe tarcze z przodu poprawiły by o niebo skuteczność.

artleks

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 02, 2010, 00:44:51 am »
Dzisiaj bylem na pierwszy przeglądzie technicznym - hamulce według diadnosty -  :-10points Wydaje mi się że problem tkwi w słabym wspomaganiu a nie w sile hamowania.
Zresztą już o tym było
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,3280.0.html
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2010, 00:48:10 am wysłana przez ROCCO25,5 »

Godan

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 02, 2010, 09:19:24 am »
Dla mnie pod tym względem to był szok.

Innowierca

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 02, 2010, 11:21:08 am »
A jaka wg producenta jest droga hamowania X'a?

pablo

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 02, 2010, 11:29:10 am »
ja od czasu kiedy zamontowalem klocki bosha nie moge zlego slowa powiedziec na droge hamowania, ale to moze tylko moje odczucia

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 02, 2010, 11:54:33 am »
A jaka wg producenta jest droga hamowania X'a?

3.0 V6 100 km/h - 0 km/h - 38,6/39,6 m  ziemny/cieply

Innowierca

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 02, 2010, 11:58:25 am »
No to przecież całkiem przyzwoity wynik. Chociaż fakt faktem, jak miałem MB okularnika to tam hamulce były niesamowite w porównaniu z X'em. Hamując mercedesem 100->0 na końcu robiło się ciemno przed oczami na jakąś sekundę czy dwie.

Godan

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 03, 2010, 11:03:07 am »
Tak więc widzicie: miasto -wolno :-gwizd, muzyczka, główka w lewo, główka w prawo, kiwanko do pań,  hamowanko.
Trasa: nie latamy nisko nad fotoradarami :-yipee i pilnujemy żeby nie uderzyć w :-wings
 

kolka

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 03, 2010, 12:20:54 pm »
droga hamowania to nie tylko hamulce ale i opony i ciśnienie w kołach

Innowierca

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 03, 2010, 13:36:50 pm »
...amortyzatory, stan dróg, grubość bieżnika, temperatura nawierzchni i opon, ukształtowanie terenu, ciśnienie atmosferyczne, humor Bogów  :-hehe.

Whisnia

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 03, 2010, 20:35:48 pm »
Jeżeli chodzi o Jaguara, to chyba  obojętnie w jakich oponach - hamowanie jest baaaaardzo   dłuuuuuuugie............ :-thumpdown
Gdy jeździłem BMW hamowałem dużym palcem stopy i taka jest różnica w tej kwestii - jeżeli nie ma w Jagu systemu wczesnego hamowania :-thumpdown ( a o tym piszą już w bajkach dla dzieci) to opona taka czy inna jak się jeździ 30lat to żaden wielki stres. Proszę mnie dobrze zrozumieć wybieram Jaga ale ma swoje niedoskonałości.Hamowanie jest do bani. Jednak zimą jeździ mi się nim lepiej ( o niebo) niż BMW. 4x4 robi swoje no i zimą to się raczej często nie hamuje   :-gwizd.

Zgadzam się z Tobą Godan. Hamulce nie są zbytnio efektywne. Ale jako ciekawostkę, zaobserwowałem, że przy ostrym hamowniu nie jest tak źle. Myslę, że nacinane i większe tarcze z przodu poprawiły by o niebo skuteczność.
Ja w mojej esce też zauważyłem, że im ostrzejsze hamowanie tym jakby lepiej hamuje...

pah

  • Gość
Odp: Przed zakupem
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 03, 2010, 22:24:25 pm »
chyba problem nie tylko polega na drodze hamowania, bo też przy pierwszej mojej ostrzejszej jezdzie po autostradzie bym się rozwalił (ciężarówka jechała totalnie środkiem) lech również chyba na dużych prędkościach, które osiągacie na krótkich dystasach. Ja się przesiadłem z auta które miało 85 kucy, a teraz jest 200!, w tym samym czasie osiągam w wiele wyższą prędkość. ale wiosną i tak za te hamulce się zabiorę, mam dobre doświadczenia z ferodo, stosowane są w wrc i długo żyją.