Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

WIEJE Z PIEKARNIKA

(1/3) > >>

poliarny:
Temat stary ale nie do końca rozwiązany. Mam xj40 z 1992 i odłączoną sprężarkę Klimy  z powodu zatartego łożyska. Niestety z dmuchawy leci cieplejsze powietrze niż jest na zewnątrz a jak ją wyłączę to przez wylot także powiewa gorącym .Czy ja mam tam PIEKARNIK ????

Mini_Jag:
mam tak samo... jak Ty... :(

XJSC:
Kilka podpowiedzi:


1. uszkodzony ,  brak ( np w ver na USA) lub brak reakcji, zaworu podciśnieniowego, który steruje przepływem płynu przez nagrzewnicę, znajduje się on przy ścianie grodziowej, w okolicy bagnetu oleju.
2.Uszkodzony silnik krokowy sterujacy klapką od ciepłego powietrza, silnik znajduje się pod schowkiem ( SRS) z lewej strony. Należy odkręcić osłonę pod nogami pasażera, silnik ma czarną obudowe, łatwo go znaleźć.
3. Blowery zasysają gorące powietrze z komory silnika, przyczyny:
   - korozja ściany grodziowej - dziurki
   - brak uszczelki ściany grodziowej (uszczelki przy kratkach wlotu powietrza)
   - brak lub uszkodzony gumowy odpływ z silnika wycieraczki

życzę miłej zabawy

daniel:

--- Cytat: xjsiedlce w Czerwiec 12, 2008, 11:43:48 am ---który steruje przepływem płynu przez nagrzewnicę, znajduje się on przy ścianie grodziowej, w okolicy bagnetu oleju.
2.Uszkodzony silnik krokowy sterujacy klapką od ciepłego powietrza, silnik znajduje się pod schowkiem ( SRS) z lewej strony. Należy odkręcić osłonę pod nogami pasażera, silnik ma czarną obudowe, łatwo go znaleźć.

--- Koniec cytatu ---

Silniczki są dwa i stawiam na któryś z nich - u mnie popukanie odblokowało klapkę i działa od roku pięknie.

Mini_Jag:
życzę miłej zabawy...

HA HA HA ;p

dziękuje za pomoc wszelką... zaraz się tym zajmę...

sesja może poczekać, są w końcu priorytety, nie? :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej