Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
WIEJE Z PIEKARNIKA
poliarny:
Temat stary ale nie do końca rozwiązany. Mam xj40 z 1992 i odłączoną sprężarkę Klimy z powodu zatartego łożyska. Niestety z dmuchawy leci cieplejsze powietrze niż jest na zewnątrz a jak ją wyłączę to przez wylot także powiewa gorącym .Czy ja mam tam PIEKARNIK ????
Mini_Jag:
mam tak samo... jak Ty... :(
XJSC:
Kilka podpowiedzi:
1. uszkodzony , brak ( np w ver na USA) lub brak reakcji, zaworu podciśnieniowego, który steruje przepływem płynu przez nagrzewnicę, znajduje się on przy ścianie grodziowej, w okolicy bagnetu oleju.
2.Uszkodzony silnik krokowy sterujacy klapką od ciepłego powietrza, silnik znajduje się pod schowkiem ( SRS) z lewej strony. Należy odkręcić osłonę pod nogami pasażera, silnik ma czarną obudowe, łatwo go znaleźć.
3. Blowery zasysają gorące powietrze z komory silnika, przyczyny:
- korozja ściany grodziowej - dziurki
- brak uszczelki ściany grodziowej (uszczelki przy kratkach wlotu powietrza)
- brak lub uszkodzony gumowy odpływ z silnika wycieraczki
życzę miłej zabawy
daniel:
--- Cytat: xjsiedlce w Czerwiec 12, 2008, 11:43:48 am ---który steruje przepływem płynu przez nagrzewnicę, znajduje się on przy ścianie grodziowej, w okolicy bagnetu oleju.
2.Uszkodzony silnik krokowy sterujacy klapką od ciepłego powietrza, silnik znajduje się pod schowkiem ( SRS) z lewej strony. Należy odkręcić osłonę pod nogami pasażera, silnik ma czarną obudowe, łatwo go znaleźć.
--- Koniec cytatu ---
Silniczki są dwa i stawiam na któryś z nich - u mnie popukanie odblokowało klapkę i działa od roku pięknie.
Mini_Jag:
życzę miłej zabawy...
HA HA HA ;p
dziękuje za pomoc wszelką... zaraz się tym zajmę...
sesja może poczekać, są w końcu priorytety, nie? :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej