Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Automat a zima :-)
max944:
Mam takie pytanko jak spisuje się wam automat w zimie na bardzo śliskiej nawierzchni :) Miałem przedwczoraj problemy z ruszeniem :) Skrzynia była w pozycji D, ale czy na bardzo śliskiej nawierzchni warto np. ustawić na 2 i wtedy próbować ruszyć... Do tej pory nie jeździłem automatem w zimie, no poza Vitarą ale tam było 4x4 i zero problemów z ruszaniem :-R A Jaguś nie bardzo chce mi śmigać po bardzo oblodzonej nawierzchni mimo zimówek ;D
MATriX335:
Tylko nie wyprzedzaj na śliskiej drodze. Mnie w ostatnią niedziele przy wyprzedzaniu postawiło bokiem do drogi.
max944:
Nawet nie próbuję po tym jak wczoraj do bramy na podwórze nie mogłem wjechać :) Mam niezłe zimówki i ból dlatego interesuje mnie kwestia czy wolno ruszać z 2 i czy to kotowi nie zaszkodzi, bo to w końcu automat :)
qbaty:
Można ruszać z "2", ale nie wiem czy Ci to pomoże - na tym biegu masz do dyspozycji "jedynkę" i "dwójkę", więc i tak będzie ruszać z "jedynki".
nowicjusz:
to ze wybierasz 2 lewarkiem zmiany trybu nie oznacza ze ruszasz z dwojki-ruszasz wtedy normalnie z 1 tylko max do 2 biegu dojdziesz co ma zastosowanie gdy np jedziesz pod gore mając cos na holu typu przyczepa .Słuzy to tez do hamowania silnikiem gdy zjezdzasz z gorki dość stromej a warunki tego wymagają lub gdy poprostu szlag trafi twoje hamulce na prostej drodze i chcesz jakos wytracić prędkość.
proponuje kupno jakis naprawde dobrych zimówek typu Nokian bo inne firmy oponiarskie co prawda robią zimówki ale mają mizerne doświadczenie z zimą przy firmie rodem ze skandynawi gdzie zimy takie jak ta nasza to dopiero przedsmak .
Jazda automatem z uslisgiem kół napędowych prowadzi do przegrzania skrzyni a co za tym idzie jej popsucia ale to pikuś ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej