Szczerze mowiac, to nowego radia nie przymierzalem jeszcze, samochod od piatku w warsztacie, rozrzad mi robia:) Wiec co do zaslepki to nie wiem. Kogutki mi kiedys wyslal link do takiego zestawu do nowego radia, ale nie moge odnalezc.
Musisz zakupic przejsciowke z kostki jaguara na ISO. Chyba kazde radio na rynku ma kolejna przejsciowke (z ISO na jakies tam specjalne wejscia fabryczne) juz w pudelku, wiec problemu nie powinno byc.
Popielata wtyczka DIN jest wlasnie od zmieniarki, idzie do bagaznika.
Teraz tak: jesli zdecydujesz sie na lutowanie, musisz wyjac radio, zdjac obudowe, i zlokalizowac ten rezystor (jest malutki). Nastepnie przelutowac i tyle.
U mnie nie zadzialalo, musi byc blad w radiu samym. Bo zmieniarke podlaczylem bezposrednio do radia, to samo bylo. A blad NOT CONT oznacza zle polaczenie wg instrukcji. Tak wiec zamiast sie meczyc z wysylaniem radia do naprawy (o ile to faktycznie radio a nie zmieniarka) i placeniem grubej kasy, wolalem kupic nowe radio.
Innego rozwiazania niz powyzsze nie ma, przynajmniej w internecie.