Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Pomóżcie w zakupie amorów do tyłu jaguar xj40

<< < (10/13) > >>

Dominiko19:
I wszystko jasne szkoda było dupę ludziom z serwisu zawracać. Mieliście racje nivomaty z podłączonymi wężykami wszystko idealnie oryginalne. Jestem wkur... na tego byłego właściciela ponieważ prosiłem  dzwoniąc aby mi nie ściemniał i powiedział jak jest naprawdę... Dawał głowe że zwykłe był oglądali mechanicy w Poznaniu wystarczyło odgąc te gymy w sprężynach i widać odłączone te przewody olejowe. Zaraz wykonam tel. z życzeniami noworocznymi... Okazało się,że w przewodach po odkręceniu nie wyleciała ani kropelka oleju...Ciekawe czy i pomp jest zarżnięta czy może bezpiecznik...

Teraz tak mam amory za 800 zł. i nic mi z tego... Trzeba dokupić sprężyny, górny cały talerz z podkładkami... Gdzie to wszystko dokupić żebym znowu nie zaprowadzał auta bez sensu... Czekam na Waszą pomoc... Dzięki za wszystko :(

Dominiko19:
Czy w xj6 nie są takie same te talerze górne jak w moim bo podobny ten i widzę,że ma ten gwint wychodzący amorka cieńszy taki jak w tych moich nowych tylko kwestia sprężyn...hmmm

http://allegro.pl/item865672400_sprezyny_tylne_sprezyna_jaguar_xj6.html

KRISS:
No i co Panowie Specjaliści? Dominik jest świeży i wpakował się w klasyczne gówno. (nie przejmuj się nie ty jeden). Kto chętny żeby go z tego wyciągnąć? Halo? Wy wszyscy od dobrych rad, od rodzajów KYB, specjaliści od kupowania na ebay? Dupa mości panowie, blada, smutna dupa.


--- Cytat: KRISS w Grudzień 23, 2009, 10:43:45 am ---
(...)
ale jak napisałem wcześniej. Dla mnie to Nivomaty. świadczyłby o tym kołnierz amortyzatora...  :-gwizd
Jak się okaże że się mylę to tylko plus, ale co jeżeli mam rację?
Przewaga kupowanie w PL u specjalistów ( u każdego kto ma wiedzę bez względu na miejsce zamieszkania i to czy lubimy się czy nie ) polega na tym, że jak coś nie pasuje to po pierwsze masz na kogo zwalić po drugie nie musisz się na tym znać. Ale jak powszechnie wiadomo PL jest krajem, gdzie każdy jest specjalistą we wszystkim. Tylko później nikt się nie chwali swoimi sukcesami a 80% Jagów wygląda jak jeżdżące trumny. Włączając to E-type po renowacjach pod okiem właściciela ( a jakże by inaczej ) - specjalisty.
Dominik, mam nadzieję że się mylę i masz jednak zakombinowane amory zwykłe i co najważniejsze nie złupi Cię to po kieszeni...
pozdrawiam

--- Koniec cytatu ---
:-gwizd :-gwizd :-gwizd :-gwizd
OK Dominik do rzeczy.
Dostaniesz za chwilę maila ode mnie gdzie dostaniesz 3 warianty postępowania.

Jakub32:
Jak przeanalizujesz wątek to się okaże, że większośc z nas mówiła, że to Nivomaty. Jeśli zaraz po kupnie XJ40 wkurza Cię praca tylnego zawieszenia, to wiadomo o co chodzi.  Padnięte zwykłe amorki z tyłu zazwyczaj pogarszają własności jezdne (niektórzy nawet tego nie odczują), jak są całkiem puste to wtedy coś pukać zaczyna. A co do cześci dostaniesz wszystko, zarówno do NIVO jak i do konwersji. Odradzam używki z allegro.
Doświadczenie pokazuje mi, aby od razu kupić nowe izolatory sprężyn. Stare parcieja i słychać wtedy skrzypienie.

daroo:

--- Cytat: KRISS w Grudzień 31, 2009, 10:30:46 am ---No i co Panowie Specjaliści? Dominik jest świeży i wpakował się w klasyczne gówno. (nie przejmuj się nie ty jeden). Kto chętny żeby go z tego wyciągnąć? Halo? Wy wszyscy od dobrych rad, od rodzajów KYB, specjaliści od kupowania na ebay? Dupa mości panowie, blada, smutna dupa.

--- Koniec cytatu ---

Za bardzo nie rozumiem ten apel. Zarówno ty, jak i Kogutki w innym wątku pisaliście, ze to mogą być
nivomaty. Wystarczyło to sprawdzić zanim się kupuje kayaby. Jeżeli były właściciel zapewniał ze samochód
nie ma już nivomaty, a okazało się to nieprawdą to trzeba mieć pretensje do niego a nie do tych, którzy 
tutaj pomagają albo co najmniej się starają.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej