Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Nietypowy problem z radiem w X-Typie
adam74:
--- Cytat: Choina w Grudzień 03, 2009, 00:34:28 am ---Mnie się wydaję, że w US mają inne częstotliwości pilotów. Np. w X300 na Europe jest 433.92MHz, a na US najbardziej rozpowszechnioną jest 315MHz. Zdarzają się 433 i 433.92, ale bardzo rzadko. Całkiem możliwe, że bramy garażowe itp rzeczy mają na zbliżonych częstotliowościach. Teraz gdy auto wyemigrowało do Europy nie ma do kogo gęby otworzyć. Wszyscy nadają na innych falach.
Jeszcze nie czytałem na forum żeby komuś się udało.
--- Koniec cytatu ---
miałem X z US i byłem w stanie ustawić pilota do bramy. Trzeba pamiętać , ze nie wszystkie bramy daja sie ustawić jest to napisane jak wół w instrukcji.
Miłej lektury
Lewkowicz:
z tego co pamieta to radnia na rynek amerykanski i kanadyjski nie obsluguja po przecinku nieparzystych liczb.
koziol:
--- Cytat: Lewkowicz w Grudzień 08, 2009, 14:11:58 pm ---z tego co pamieta to radnia na rynek amerykanski i kanadyjski nie obsluguja po przecinku nieparzystych liczb.
--- Koniec cytatu ---
w ustawieniu na rynek us nie, ale można to zmienić :-W
pablo:
ja walczylem chyba z godzine na wszystkie sposoby by zaprogramowac brame ... niestety bez efektu :(
adam74:
Jaszcze na starym osiedlu - miałem zaprogramowana bramę do garażu oraz wyjazdową z osiedla. Za cholerę nie dawała się zaprogramować brama wjazdowa ale sprawnie działała na naciskany klakson - po kilku dniach ochrona z daleka widziała mój samochód i odruchowo otwierała. po wyprowadzce na wieś zdarzyło mi się kilkakrotnie przejeżdżać pod brama mojego starego osiedla (skrót do Macro) i brama nawet po kilku miesiącach sama się otwierała :-hehe :-hehe
Po przeprowadzce mam 2 szlabany i bramę i wszystko to działało w X-sie :-super, niestety eska nie ma pulpitu z pilotami :-gwizd
Aa - druga oporna brama była do firmy, i ni chu chu.... nie dawała się zaprogramować, wyglądała tak samo jak osiedlowa i ni chu chu.. nadal konfiguracja na klakson była niezawodna ;D
Nawigacja
Idź do wersji pełnej