Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura
Przebieg Jaguara...?
Choina:
Podobno koło 200.000km juz daje o sobie znać nikasil, a tu nic się nie dzieje. Może w Szwajcarii maja lepsą benzynke niż u nas. I podstawowa rzecz to to auto raczej krótkich tras nie robiło. A nie rozgrzany silnik i krótkie trasy ponoć przyspieszają odrywanie nikasilu.
qbaty:
To wiem - tylko kupując auto 10-11 letnie nikt nam nie powie jak ono było użytkowane przez cały ten okres.
A ja mimo nikasilu, plastikowych napinaczy, plastikowych chromów, itd. ;) choruję na 308kę i nie mogę nic poradzić na to, że bardziej mi się podoba niż 300tka ;) Niestety roczniki 2000-2003 są na razie poza zasięgiem, a z 1998-1999 może by się udało coś wyhaczyć ::)
maxdzax:
A ja zwyczajne zrobiłem rozrzad powymienialem napinacze slizgi lancuchy nowe uzczelki itd wymienilem kilka tez przekazników chromy dalem do ponownego nalozenia, wymienilem tuleje w silniku, jak go kupilem mial 380 000 ok. i silnik faktycznie ledwo co dawal rade teraz jest jak nówka oczywiscie kosztowalo mnie to okolo 8ooo plus wydech z nierdzewki chula jak nowy pół miliona zaraz peknie a autko chodzi jak zegarek, w srodku jak nowe, mialem problem jedynie z regeneracja kolumny zf ale zrobilem w uk za 218funa i jest gitara auto po polskich drogach jezdzi od grudnia 2008 przywiozlem je z kanady gdzie sluzylo jako 3 auto taty, 4 dzieci hehe:-) w srodku do dzis znajduje klocki lego i różowe spinki do włosów o drobnych centach niewspominam, w sumie jesli mowic o kosztach autko z 2001 roku kosztowalo mnie 39 000 w sumie ze wszystkim z remontami itd. Ale zapewniam warto. Raz zrobione tuleje i metalowy rozrzad sa bezobsługowe, o skrzyni biegów wogul niewiem ze istnieje tesz ZF pozadna firma
Nawigacja
Idź do wersji pełnej