Witajcie,
mam prośbę o podpowiedź od Doświadczonych w temacie konwersji levelingu. Jestem juz po wymianie wszystkiego co możliwe w zawieszeniu, łącznie z konwersją nivo. Mam wyjęte elektrozawory, ale mechanicy zostawili pompę levelingu, z tym że odłączone są od niej oba węże gumowe - chodzi sobie bez obciążenia. Tak się zastanawiam, czy zostawienie takiego stanu nie spowoduje "zatarcia" tej pompy, albo czegoś podobnego. Wolałbym ją wykręcić, co teoretycznie nie jest skomplikowane, ale od mechaników dowiedziałem się, że jak ją odkręcili to wystawał z silnika wałek napędowy (tak to nazwali) i przykręcili ją spowrotem. Nie daje mi to spokoju, dlatego pytam jak bezboleśnie się tej pompy pozbyć. Zastanawiałem sie nawet nad 'wybebeszeniem" pompy i zastawieniem jej jako zaślepki, ale pewnie jest jakiś lepszy sposób. Może można też wyjąć ten "wałek"? Nie wiem jak to wygląda, bo jeszcze nie odkecałem tego sam.
Help me!
btw: teraz dopiero wiem co to znaczy komfort w jagu - nawet specjalnie nie zwalniam przed leżączymi policjantami itp