Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
Amerykanskie swiatla w xjs
walec:
Ja z kolei widziałem w XJ-40 reflektory ZELMOT z duzego fiata więc analogicznie powinny i z 40tki pasować.
Zwierzu:
Sprowadziłem ze stanów JAGUARA XKR, rok 2000. Co do przeróbek świateł, to - i tutaj uwaga - przeszedłem badanie techniczne samochodu BEZ ŻADNYCH PRZERÓBEK. Różnice są, ale na tyle minimalne, że w warsztacie diagnostycznym zostały puszczone ze zmrużeniem oka.
Oczywiście to nie koniecznie tyczy się innych modeli Jaguarów i nie każdego warsztatu diagnostycznego, ale generalnie Jaguary XKR można sprowadzać z USA całkiem bezkarnie.
Zwierzu
ja$:
-=Zwierzu l- to miałes farta z tymi swiatłami bo sambor miał klopoty..... :-cry
tomda:
A co począć z XJ8 z Kanady który ma xsenony(mijania) i zarówkowe długie. Czy można jakoś przerobić xenony (mijania)? Z tyłu widzę czerwone kierunkowskazy. Samochód zarejestrowany przez poprzednika, lecz straszą policją - czy rzeczywiście się czepia?
Choina:
Tylne lampy to chyba tylko kwestia wymiany żarówki na pomarańczową. Z tego co widze to migacz ma przezroczysty, obok cofania.
Lampy przednie to soczewki. Udałbym się do firmy specjalizującej się w oświetleniu. Może masz gdzeiś w pobliżu przedstawicielstwo Helli lub Valeo i niech sprawdzą czy jest możliwość przestawienia przesłony. W większości lamp jest taka opcja. Jeśli nie to trzeba kupic EU.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej