Autor Wątek: podcisnienia V12 seriaIII  (Przeczytany 12687 razy)

adams

  • Gość
Odp: podcisnienia V12 seriaIII
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 17, 2009, 19:43:04 pm »
Witam!
Swietny schemat, moze rozkminie ta instalacje, do wiosny mam czas ;D ;D ;D
Opis dzialania bylby najlepszy, ale domyslam sie ze jest to trudne. trzeba probowac.
Dzeki za pomoc
poz adams

Offline richie

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 443
Odp: podcisnienia V12 seriaIII
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 18, 2009, 10:35:27 am »
teraz jak masz ten schemat to jak będzie cos nie jasne to będzie łatwiej tłumaczyć dlatego jak cos to pisz;)

adams

  • Gość
Odp: podcisnienia V12 seriaIII
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 18, 2009, 23:23:09 pm »
Hi,
Pierwsze pytanie to:
 dlaczego jest podcisnienie w przewodzie odpowiedzialnym za przyspieszenie zaplonu, czy powinno byc, jezeli nie to co za to odpowiada, co moze byc uszkodzone?
 jeszcze moze co to jest ten opozniacz 45 sek co sie dzieje po 45 sek?
 i moze jeszcze co robi ten dodatkowy zawor na rynek amerykanski?

poz adams

Offline richie

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 443
Odp: podcisnienia V12 seriaIII
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 26, 2009, 19:52:03 pm »
hej, dopiero teraz zauważyłem tego posta :) z podciśnieniem do aparatu jest tak: w starszych modelach podciśnienie pyło odpowiedzialne za kąt wyprzedzenia zapłonu ale w twim aucie odpowiedzialny jest za to map sensor a jeżeli obroty się zwiększają po zdjęciu rurki z aparatu tzn. że przd przepustnice dajeszlewe powietrze i wzrost obrotów jest logiczny. Te rurki to odpowietrzenia, one nie mają żadnych innych zadań. Jest to moja wersja ale nie na 100% ;D ;D ;D Sprawdź czy rurka ciśnienia od ecu (manifold preasure sensor) nie jest nigdzie zagięty albo sie nie zsunoł z ecu i z od strony silnika.

adams

  • Gość
Odp: podcisnienia V12 seriaIII
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 26, 2009, 21:35:58 pm »
Witam!
Dzeki, bede szukal przyczyny
poz adams