Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
dekodowanie numeru silnika i VIN
V12:
To takie dodatkowe urządzenie napędzane paskiem, które pompuje powietrze do kolektora wydechowego. Jeśli w papierach szwajcarskich jest wpisane 130kW, to pewnie tyle ma :(
qbaty:
A czemu służy ta pompa (skoro większość samochodów sobie bez niej radzi) ? I czy to ona odpowiada za "stratę" tych dwudziestu kilku koni ? :-[
Ze Szwajcarskich papierów to mam tylko książeczkę z wynikami badań spalin. A resztę papierów mam niemieckich - jest tam informacja o imporcie ze Szwajcarii i tam jest ta moc podana. Oczywiście nie podważam informacji tam podanych - po prostu jestem ciekawy skąd ta różnica ;) - chcę wiedzieć co mam :D (a może lepiej było się zastanowić nad tym przed zakupem... ;) )
qbaty:
Przyjrzałem się dokładniej temu co mam pod maską i nie znalazłem żadnego dodatkowego urządzenia - paski są 3: po lewej do klimy i alternatora (poniżej klimy) i po prawej do wspomagania ukł. kier. Więc wygląda na to, że pompy powietrza nie mam.
A wracając do numeru silnika i mądrej ksiązki - jagoholic, udało Ci się coś odszyfrować ? Czy może to, że auto pochodzi ze Szwajcarii uniemożliwia rozkodowanie numeru ?
V12:
Niestety nic specjalnego nie znalazłem. Silnik może być low compression, stąd taka różnica w mocy.
qbaty:
dzięki
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej