Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

dekodowanie numeru silnika i VIN

<< < (2/3) > >>

V12:
To takie dodatkowe urządzenie napędzane paskiem, które pompuje powietrze do kolektora wydechowego.  Jeśli w papierach szwajcarskich jest wpisane 130kW, to pewnie tyle ma :(

qbaty:
A czemu służy ta pompa (skoro większość samochodów sobie bez niej radzi) ? I czy to ona odpowiada za "stratę" tych dwudziestu kilku koni ?  :-[
Ze Szwajcarskich papierów to mam tylko książeczkę z wynikami badań spalin. A resztę papierów mam niemieckich - jest tam informacja o imporcie ze Szwajcarii i tam jest ta moc podana. Oczywiście nie podważam informacji tam podanych - po prostu jestem ciekawy skąd ta różnica ;) - chcę wiedzieć co mam :D (a może lepiej było się zastanowić nad tym przed zakupem... ;) )

qbaty:
Przyjrzałem się dokładniej temu co mam pod maską i nie znalazłem żadnego dodatkowego urządzenia - paski są 3: po lewej do klimy i alternatora (poniżej klimy) i po prawej do wspomagania ukł. kier. Więc wygląda na to, że pompy powietrza nie mam.
A wracając do numeru silnika i mądrej ksiązki - jagoholic, udało Ci się coś odszyfrować ? Czy może to, że auto pochodzi ze Szwajcarii uniemożliwia rozkodowanie numeru ?

V12:
Niestety nic specjalnego nie znalazłem. Silnik może być low compression, stąd taka różnica w mocy.

qbaty:
dzięki

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej