Witam!
Dzeki za odpowiedz!
Jestem na etapie sprawdzania CTS czyli czujnika plynu chlodzacego. Wydaje sie ze jest dobry, przy temperatuze powietrza 20 C mial opornosc zgodna z opisem w instrukcji okolo 2,68 kohm. Czytalem o nim, moze robic soro zamieszania. Wydluza czas wtrysku i moze zalewac swiece na wolnych obrotach. Tak mi sie wydawalo jak odpalil mi kiedys na chwile.
Sprawdze przewody od tego czujnika,moze ktorys jest przerwany.
Iskra jest na swiecach, paliwo w przewodach jest i nietety nie chce zapalic.
Tak jak piszesz moze to komputer. Widzialem pare kostek pustych odchodzacych od komputera pewnie mozna przez nie cos sprawdzic, moze wiesz co?
Do komputera dochodzi tez przewod podcisnieniowy, moze sie myle co to moze byc? Jak to dziala.
Moze jeszcze jakies sugestie co mozna sprawdzic.
Dzeki za podpowiedzi
pozdrowienia adams