Zaczyna mi się rozjaśniać w głowie ale bez zastrzeżeń zrozumiałem tylko działanie suwaka
.
Dalsze pytania dot. "nowego panelu":
Ad.2 - pod pojęciem "pełny klimatronic" rozumiem stan w którym zadaję prawym pokrętłem temperaturę a układ automatycznie utrzymuje tę zadaną temperaturę wewnątrz auta, regulując intensywność nawiewu i temperaturę powietrza wydostającą się z kratek. Jeżeli jest taka potrzeba to uruchamia spreżarkę i chłodzi jeżeli jest zima to dmucha ciepłem. Jak taki stan uzyskać w Jagu ??
Ad.3 - AC max to wg XJS-a klimatyzacja na maxa - czyli jak ?? zawsze wali mrozem niezależnie od ustawienia pokrętła temperatury ??
Ad.4 - czy demist uruchamia zawsze spreżarkę klimy dla dodatkowego wysuszenia powietrza czy tę rolę pełni górne położenie lewego pokretła ?? Jaki wariant odparowania szyb stosować dla optymalnego efektu ??
"stary panel":
ad.1 - AUT/MAN - rozumiem, że pozycja AUT powoduje automatyczną regulację siły nawiewu niezależnie od ustawienia lewego pokretła?? MAN zaś daje nam możliwość samodzielnego ustawienia intensywności nawiewów ???
Ad.2 - pytanie podobne jak w przypadku "nowego panelu" o przycisk DEMIST; Czy AIR wymusza zadziałanie spreżarki ?? czy tylko kierunek nawiewu ??
Ad. 3,4,5 - Po co uzytkownik samochodu ma zaprzątać sobie glowę do jakiej temperatury zejdzie parownik ??? (i to w trzech wariantach). Czy jest to jakieś zabezpieczenie żeby nie dmuchało zbyt zimnym powietrzem i nie narażało nas na przeziębienie??
Mam jeszcze pytanie dodatkowe: jak wymusić taki stan, że sprężarka będzie nadal suszyć powietrze w aucie, pomimo osiągnięcia zadanej temperatury ?