Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Utrata mocy silnika

(1/3) > >>

tomektd:
Zwracam sie z zapytaniem dotyczacym Jaguara X-Type rok 2003 silnik 2.0 diesel Forda. Problem zaistniały dotyczy utraty mocy silnika przy dużych obrotach, zarówno na zimnym jak i cieplym silniku. Wtryski paliwa oraz pompa zostały sprawdzone, wymieniono filtr paliwa, czujnik cisnienia doladowania oraz zawór pompy wtryskowej. Na zaworze nie znajdowały sie zadne opilki. przy obrotach powyżej 2500 zapala się swieca żarowa oraz zapala się lampka "check", samochód traci moc i gaśnie. Przy delikanej jężdzie wszystko jest ok. Zwracam się z zapytaniem czy na podstawie mojego opisu jest ktoś w stanie  mi pomóc zdiagnozować zaistniały problem....Bardzo dziękuję za pomoc i poradę Tomek

blackyR:
to chyba nowy dylemat x-sa w dieslu i mało znany nam... ale jak już zdiagnozujesz przyczynę opisz ją w tym wątku Cierpliwości bo co nas nie zabija to nas wzmacnia
Pozdrawiam

qbaty:
Może to być jeszcze zabrudzony/uszkodzony zawór EGR, ewentualnie sterownik (silniczek) turbosprężarki.

oskioski:
poczytaj tutaj
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,3884.0.html

Sonix:
Witam,
Od wczoraj mam dokładnie taki sam problem, co najlepsze stało sie to w czasie wyjazdu na wakacje, przed 1000km trasa..
Na Orlenie zalalem do fulla i po 4km silnik zaczal szwankowac, miga swieca zarowa na pomarańczowo (ta spiralka) i zaswieca sie check engine. Silnik stracił moc i powyzej 2 tys nie ciagnie. Po restarcie silnika jak nie przekrocze na 1-4 biegu 2 tys. i na 5 biegu 3 tys to spiralka sie nie zaswieci i nie musze wylaczac i wlaczac silnika bo inaczej nie chce ciagnac wiecej niz 90km/h. Nie wiem czy to wina paliwa czy czegos innego, o 3 nad ranem wlalem uszlachetniacz to paliwa, ale nic to nie pomoglo. Ledwie zajechalem, gorzej ze trzeba jeszcze wrocic.. Na szczescie wzialem kabel ELM i po podpieciu pokazuje blad.. dozowanie pompy wtryskowej.. cos takiego. Potem zapisze cala tresc bledu..
Panowie co robic... Jaguarowi odwalilo na maxa.. taki pech ze w dzien wyjazdu na wakacje. Mam jeszcze dzisaj w planach wyjazd na BP i zatankowanie najlepszego diesla, ale nie wiem czy to cos pomoze.. Nie mam pojecia od czego to sie moglo w ogole stac...
Jak wlacze i wylacze silnik, to do 2 tys ciagnie tak jak powinien a zaraz zmula i kontrolki sie swieca

POMOCY...

EGR i kolektor ssący czyscilem z miesiac temu. Byla duza poprawa na mocy silnika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej