Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Przekładka

<< < (2/3) > >>

macho:
Lampy i lusterka?

KRISS:
z Walcem w czerwcu widziałem we Wro Daimlera z walniętą dupą za 4.5
LHD... samochód nie był jakiś mega zaje, ale był w super ciekawiej opcji i po całym zawieszeniu bez niveu. Niezła, naprawdę niezła substancja na klasyczną xj40.

88 - no to masz problem, bo pre ford bardzo poszedł w górę. Szukam fajnego RHD od jakiegoś czasu i powiem Ci, że tak 700-800 funtów (no a przecież nie dam 700 funtów za xj40  :-nuts :-nuts). OK można też kupić za flaszkę, ale będzie prawdopodobnie w stanie słabym. Czytaj z walnętym panelem, połamanymi klamkami, skopanymi fotelami, z wykończonym niveumatem itd itp i wszystkimi innymi problemami wczesnych xj40.

a pewnie że lampy i lusterka do tego sterowanie foteli jak masz coś nowszego, do tego podszybie i wycieraczkę wszystkie przewody od wspomagania na drugą stroną muszą iść, kickdown ( jak masz )

macho:
To może odpuścić sobie i po prostu zacząć zbierać kasę na (wreszcie) porządnego Jaga?

KRISS:
ale to chyba ustalone, że będzie xj220 :)
zależy na co masz film, jakim chcesz jeździć w sensie, tyle musisz przeznaczyć.

KRISS:
nie no fakt, tragedia to nie jest, koszmar straszny też nie, najważniejsza jest odpowiednia baza do przekładki za odpowiednie pieniądze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej