Dział Techniczny > SS,XK,C,D,E-Type,S,MK (wszystkie do lat 70-tych)
jaguar mk5 dhc
champagne:
No co? Ja tylko podpowiedziałem, że fachowej porady może udzielić pan inż. Maciej, bo tylko on jako nieliczny w kraju miał kontakt z tyloma angielskimi zabytkami, w sensie rozebrania do ostatniej śrubki i złożenia od nowa, często poprawiając jakość fabryczną. To prawda, że tanio tam nie jest. Ale on nie szuka klientów na siłę, bo na brak zajęcia nie narzeka, za to jest kompetentny i zawsze w miły sposób odpowie jeśli się go zapyta. Co do kosztów, to oczywiście wszystko zależy od sposobu przeprowadzenia prac. Odbudowa przeprowadzona w sposób: oddaję wrak i odbieram cacko, reszta mnie nie obchodzi - tyle niestety kosztuje. To nie jest tanie hobby i warto to sobie uświadomić. Odbudowa Mk V to nie odbudowa Fiata 125p. Zainteresowanym polecam artykuł: "Rodzinny typ. Jaguar Mk II - miły, wielki kociak dla całej rodziny", zamieszczony w 111 numerze Automobilisty, jest tam wyszczególniony koszt poszczególnych prac. Oczywiście można zrobić wszystko taniej, ale tylko w przypadku, gdy ma się własny warsztat i odpowiednie maszyny.
k.duck:
hej!dzieki mialo byc odebrane ze dzieki za info i ze zainteresowales sie tematem!chyba zle mnie zrozumiales ale to moze moja wina jestem nowy na forum a pan Rzepecki to spoko gosc mialem przyjemnosc z nim rozmawiac.pozdrawiam! ;D
KRISS:
--- Cytat: k.duck w Wrzesień 20, 2009, 21:27:20 pm ---dzieki!znam firme pana Rzepeckiego ale prubuje zrobic czesc prac we wlasnym zakresie.silnik mam juz po kapitalce(mam super mechanika).chodzi mi o kolor kabli wysokiego napiecia od aparatu do swiec.
o co chodzi z tym blagam cie? :-jag
--- Koniec cytatu ---
no jak to o co? :D
Wg mnie są czarne, ale info prawdziwe i w 100% pewne otrzymasz TYLKO z JDHT a nie od Pana X czy Y.
Restaurując zamek nie dzwonisz do właściciela firmy budowlanej która robiła podobny tylko szukasz w archiwum budowlanym w monografiach itd.
MKV - fajny sprzęt - 3.5 litre?
champagne:
Informacja dla k.duck:
Namiar na firmę, która dorabia przewody zapłonowe do samochodów zabytkowych, jeśli będziesz miał problem ze znalezieniem orginalnych lub będą kosmicznie drogie to ta firma Ci dorobi - www.janmor.pl, kierownik Działu rozwoju wyrobów Norbert Piątkowski, tel. 042 21 21 280
kogutki:
w "MK V electrical service manual" nie moglem znalesc kolor tych kabli:
jednak zgadzam sie KRISS-em, raczej czerwony nie sa oryginalny.
wyslalem ci na mail caly:
MK V electrical service manual jako pdf (2,43 mb) oraz
MK V electrical parts catalogue jako pdf (618 kb)
napewno sie przyda. good luck i napisz jak wam idzie odbudowanie !
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej