Dokładnie - uszczelnia, oring można dobrać.
Jak chcesz być na 100 % pewny rozwiązania problemów podciśnieniowych to sprawdź, szczelność zaworów ssących.
Można to zrobić prostym sposobem: odkręcasz listwę wtryskiwaczy, pozostawiając podłączone przewody paliwowe. Następnie należy odsunąć listwę od kolektora ssącego, tak aby końcówki wtryskiwaczy byłu na zewnątrz. Zakładasz okularki ochronne, a kolega odpala jaga. Samochód będzie chodził nie równo, ale paliwo będzie tryskało do środka kolektora. jeżeli któryś z zaworów będzie nieszczelny, wówczas cofnie się mieszanka i będziesz widział spalanie mieszanki z otworu po wtryskiwaczu - po to min. okularki ochronne - gdybyś zbyt bliko chciał oglądać. Oczywiście jeżeli są źle ustawione zawory, wówczas też będziesz miał podobne objawy. Jeżeli masz EGR, to często puszczają spawy w miedzianej rurze recyrkulacki lub pojawiają sie dziurki. Pekaja też czasami bakelitowe kolanka kolektora ssącego, możliwości jest wiele. Najlepiej obsłuchać cały dolot stetoskopem, aby było lepiej słychać lewe ssanie powietrza polecam delikatne zmniejszenie średnicy rury ssącej przed filtrem. Sprawdź jeszcze korek w dolnej obudowie filtra powietrza( jeśli nie masz EGR) i przewody pompy powietrznej, jeśli masz EGR.