Autor Wątek: X308-różnice między krajowym a USA?  (Przeczytany 4111 razy)

pawel gawronski

  • Gość
X308-różnice między krajowym a USA?
« dnia: Wrzesień 14, 2009, 10:20:46 am »
witam!
poszukuję X308 i w weekend oglądałem dwie sztuki. Jedna to 1998r z polskiego salonu, a drugi to 2002 z USA.
Ten z 1998 ma wnetrze absolutnie salonowe mimo 170tys.km przebiegu. Ten z USA po 90tys. ma siedzenie juz lekko zniszczone.
Czy material uzyte w egzemplarzach na USA byly az takie kiepskie?

A do tego w egzemplarzu z USA pod maska w okolicach kielichów pojawia sie rdza, przy uszczelce tylnej szyby tez!! Czy to efekt transportu morskiego?

Co wziąc pod uwage przy wyborze? Czy sa moze jakies znaczace roznice w budowie aut z USA w stosunku do europejskich?

Dodam jeszcze, ze obydwa egzemplarze byly serwisowane w salonie Jaguara w Polsce i maja potwierdzona historie! Na pewno nikt na nich nie oszczedzal.

Z gory dziekuje za wszelkie porady!

Paweł

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2009, 12:35:14 pm »
Weź pod uwagę jeszcze do tego kierowców którzy nimi jeździli.
Rdza może być efektem transportu... ale prędzej źle zrobionego strzała
Różnice:
Najogólniej rzecz biorąc amerykańskie wolniej jeżdżą i szybciej się rozpadają.

Pavel

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2009, 13:40:09 pm »
A do tego w egzemplarzu z USA pod maska w okolicach kielichów pojawia sie rdza, przy uszczelce tylnej szyby tez!! Czy to efekt transportu morskiego?

Ja mam x308 z 1998 roku z Niemiec i też mi rdzewieje pod uszczelka tylnej szyby, dokładnie w lewym dolnym rogu.

Różnice:
Najogólniej rzecz biorąc amerykańskie wolniej jeżdżą i szybciej się rozpadają.

i brzydką klapę bagażnika mają  ;D

pawel gawronski

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2009, 16:40:16 pm »
KRISS, auto nie mialo zadnej, nawet najmniejszej stluczki. Pomyslalem ze zabezpieczenie antykorozyjne w egzemplarzach na USA bylo mizerne..

Pavel, ten z USA rdzewieje dokladnie w tym miejscu, a jest z 2002r.. MASAKRA!!!

Pavel

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2009, 17:06:44 pm »
widziałeś XJ od dołu? praktycznie goła blacha bez zabezpieczenia

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 14, 2009, 19:20:18 pm »
KRISS, auto nie mialo zadnej, nawet najmniejszej stluczki. Pomyslalem ze zabezpieczenie antykorozyjne w egzemplarzach na USA bylo mizerne..
wystarczy że jeździł w jakimś nad oceanicznym stanie.

pawel gawronski

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 14, 2009, 19:58:32 pm »
Ten z USA sprowadzili z Florydy..

jc406

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 18, 2009, 19:36:13 pm »
Weź pod uwage jeszcze clocking - wszędzie się tym parają. To może nie byc 90k km(? czy mil), tylko 190 kmil...

pawel gawronski

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 19, 2009, 02:33:44 am »
Dzieki Panowie za pomoc. Dzis kupilem piekny egzemplarz-ten krajowy!


Pavel

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 19, 2009, 08:15:16 am »
 :-tylko
do galerii z nim   :-za

mumin81

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 21, 2009, 10:12:17 am »
Poprzedni Jaguar w rodzinie (lata 1996-2008) to był XJ40 rocznik 1988 przywieziony w 1991 z USiA. W zasadzie to on nie rdzewiał.. On się sypał! Przeszedł 2 kapitalne naprawy blacharskie za grubą kasę w 1999 i 2004. W momencie kiedy był wymieniany na nowszego Kota też się nadawał do kapitalnego remontu blacharskiego - progi, nadkola, maska, błotniki, klapa bagażnika, wszystko poza drzwiami!

Blacharze, na ile im wierzyć, mówili, że to prawdopodobnie kwestia złego zabezpieczenia kontenera podczas podróży morskiej do Europy.

Przy okazji dodam, że technicznie auto było bez zarzutu, na końcu mu się tylko skrzynia biegów rozsypała. Posiadało jedynie kilka, znanych powszechnie, jaguarowskich, w pełni akceptowalnych usterek.

Pavel

  • Gość
Odp: X308-różnice między krajowym a USA?
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 21, 2009, 20:50:49 pm »
W zasadzie to on nie rdzewiał.. On się sypał! Przeszedł 2 kapitalne naprawy blacharskie za grubą kasę w 1999 i 2004.

to blacharze to kapitalnie spier*****lili, wg mnie kapitalny remont blacharski to rozłożenie auta na czynniki pierwsze,oczyszczenie z lakieru, ratowane nadwozia i lakierowanie, ale to zajmuje to dużo czasu i odpowiednio kosztuje, sorki za  :-off