Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Fuel Fail 18
Hornet:
Update:
Rano po 2-3 krotnym włączeniu wyłączeniu zapłony (pomka paliwa pracuje momencik budując ciśnienie w listwie) wrdeny ;-) zapala. Od 2 dni nowy objaw - obroty 500-1300 sobie skacza po zapaleniu. Zawór wolnych do czyszczenia - zapisany. Jak kogoś zmęczy ten blog - prosze o info - przestane ;-)).
Hornet:
Odma to wygląda jak po przygotowaniu altyleryjskim:) Nowe częsco zamówione. Podcisnienia lądują na mojej liście. Dzieki i pozdrawiam :-tylko
XJSC:
Polecam wymianę oringu, który znajduje się pomiędzy TPS'em, a przepustnicą.
Hornet:
Jak rozumiem oring "uszczelnia" tps i suf z przepustnicy nie leci. Do dobrania? Czy tylko ori?
XJSC:
Dokładnie - uszczelnia, oring można dobrać.
Jak chcesz być na 100 % pewny rozwiązania problemów podciśnieniowych to sprawdź, szczelność zaworów ssących.
Można to zrobić prostym sposobem: odkręcasz listwę wtryskiwaczy, pozostawiając podłączone przewody paliwowe. Następnie należy odsunąć listwę od kolektora ssącego, tak aby końcówki wtryskiwaczy byłu na zewnątrz. Zakładasz okularki ochronne, a kolega odpala jaga. Samochód będzie chodził nie równo, ale paliwo będzie tryskało do środka kolektora. jeżeli któryś z zaworów będzie nieszczelny, wówczas cofnie się mieszanka i będziesz widział spalanie mieszanki z otworu po wtryskiwaczu - po to min. okularki ochronne - gdybyś zbyt bliko chciał oglądać. Oczywiście jeżeli są źle ustawione zawory, wówczas też będziesz miał podobne objawy. Jeżeli masz EGR, to często puszczają spawy w miedzianej rurze recyrkulacki lub pojawiają sie dziurki. Pekaja też czasami bakelitowe kolanka kolektora ssącego, możliwości jest wiele. Najlepiej obsłuchać cały dolot stetoskopem, aby było lepiej słychać lewe ssanie powietrza polecam delikatne zmniejszenie średnicy rury ssącej przed filtrem. Sprawdź jeszcze korek w dolnej obudowie filtra powietrza( jeśli nie masz EGR) i przewody pompy powietrznej, jeśli masz EGR.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej