Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

Naprawa zegarka w x300

<< < (26/26)

truten23:
Trudno powiedzieć, bo to zależy od mocy lutownicy, na którą założysz końcówkę. Generalnie podgrzewasz i patrzysz czy się trzyma. Ale nie szarp później za taśmę.
Generalnie po włączeniu świateł podświetlenie zegarka działać powinno. Zobacz, czy gdzieś nie ma pękniętych lutów w zegarku.
A co do kontrolek grzanych siedzeń, czy jak je włączasz to słyszysz załączenie przekaźnika pod tylną kanapą? Może guziki Ci nie łączą? Gumy przewodzące w guzikach są strasznie lipne.

katar83:
Pewnie sciezki pod zarowkami sa pourywane, w co trzecim zegarku ktory naprawialem musialem jakis pad poprawiac i kombinowac, czasem sciezke cala naprawic. Co do zarowek czerwonych, chyba tylko jedna kiedykolwiek wymienilem.

patryk_x-type:
No własnie nic nie słychac zeby cos sie załączało, nawet jak zdejme obudowe i mam bezposredni dostep to tez nic ciszza ani sie nic nie zaswieca

truten23:
Pod tymi klawiszami podgrzewania siedzeń, są czerwone LEDy jako kontrolki załączenia.
Na bank rozpadły się te gumki przewodzące na klawiszach. To jakiś badziewny materiał. Jak to rozbierzesz to sam zobaczysz o co chodzi.
Jak masz jakiś stary pilot do RTV, to wyciągnij z niego pady przewodzące i przyklej je do klawisza zamiast tych oryginalnych gumek.

katar83:
Oryginalne gumki pod tymi klawiszami sa ok, to co sie rozpada to plastikowa ich obudowa, od ciepla oryginalnych zarowek. Czesc jest przytopiona i krucha i albo gumki wylecaja albo obudowa sie kruszy i tez pozniej nic z tego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej