Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Nowi Forumowicze i Jaguary

Witam z Warszawy

(1/4) > >>

grzegorzp:
Witam serdecznie wszystkich użytkowników
od jakiegoś czasu noszę się z pomysłem kupienia, XJ-a,
do tej pory jeździłem niemcami, ale nosząc się z zakupem w miarę nowej (po 2005r) a3 lub bmw 3, porównując ceny okazało się, że w podobnej cenie można kupić XJ-a .
i teraz moja prośba, planuję zakup XJ-a po 1998r, jest to data umowna i stąd moje pytanie, czy na przestrzeni lat 1997-2000 były jakieś "ważne" zmiany, że polecalibyście kupić, po 1997 (bo zmieniło się coś) czy np. w 1999r były jakieś zmiany i warto dołożyć i kupić nowszy?

absolutne maximum jakie planuję na samochód to 45tys zł. ale oczywiście jeżeli można dużo taniej to byłbym tym jak najbardziej zainteresowany. za wszelkie uwagi i pomoc w wyborze konkretnego rocznika, modelu, silnika i finalnie egzemplarza będę bardzo wdzięczny.

pozdrawiam 

Whisnia:
polecem s-type  :-za

kogutki:
:-witamy

model xj (x308) nie mial wiekszych zmian w czasie jego produkcji 1997-2000. 2000 do koniec produkcji
w roku 2002 nie stosowany nikasil w silnikach. nikasil jest uslachetnienie cylyndrow, ktora przy stosowaniu
benzyny o niskiej jakosci i czestym trybie krotkodystansowym moze spodowac kapitalna uszkodzenie
silnika. czytaj na forum na temat nikasil. to moze byc problem, jednak nie koniecznie jest to problem.

sporo silnikow w ktorych stosowany nikasil zostalo wymienony, wiec zapytaj sie potencjalnego sprzedawca
o historie auto jezeli sie zdecydujesz na zakup x308 przed 2000. rok modelowy (MY) 2001 bylo nikasil-free.

czytaj np. tu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,255.0.html
albo podaj slowa kluczowy "nikasil" uzywajac funkcje szukaj na gornym pasku.

grzegorzp:
co do s-typa, to jest całkowicie nie w moim guście,

to lepiej dołożyć i kupić 2000r i młodszy czy raczej ten problem z nikasilem nie powinien być kluczowym kryterium wyboru rocznika?

kogutki:
to wszystko zalezy od stan auta i dotychczasowe eksploatacji.

sporo x308 z w ktorych stosowany nikasil nigdy nie mieli problem. no a jezeli mial problem,
to ma nowy silnik juz bez nikasilu. jednak zostaje ci tzw ryzyko, ze ten problem bedziesz
mial ty, jezeli tankujesz cos nie tak albo/i uzywasz samochod nie rozgrzewajac silnika
odpowiednie. nie duzy ryzyko ale jednak.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej