Dzień dobry wszystkim ludzią z forum.
Na początek napisze ze jestemnowy Na forum, ale zanim napisałem ten post to sporo szukałem w postach na forum, ale nic nie znalazłem.
Sprawa jest taka kupiłem miesiac temu Jaguara S- type Czarny silnik 3.0 manual. 99 rok Marka Jaguar super ale nie musze tego pisac poniewaz
wszystcy posiadacze Jaguarów o tym wiedza heheh.
Ale pojawił mi sie jeden problem, i pewno bez wizyty w servisie sie nie obejdzie ale zanim tam pojade chciałbym sie dowiedziec co tomoze byc mniej wiecej
zeby miec rozeznanie co i jak, a moze samemu uda mi sie rozwiazac ten problem? zobaczymy.
Problem polega na tym ze jak manewróje po np. parkingu gdzie jest ten moment co na wcisnietym na max sprzędle sie skreca to mój kotek lubi sobie czasem zgasnać,
czasem mu obroty zawaluja czasem nie zasady nie ma ale powiedziałabym ze dos na łogowo gasnie przy takich manewrach jak opisałem,
ponadto zaobserwowałem taki objaw który chyba tez ma zanczenie, wyglada to tak ze jadac np, 80km zblizam sie np. do skrzyzowania daje sobie wtedy sprzegło
wzucam na luz i sie tocze a obroty utrzymuja sie na najczesciej miedzy 1500 a 2000 tys, gdy zatrzymam sie na skrzyzowaniu i auto stoji to wdedy obroty spadaja do normalnych, ta sytuacja tez
nie wystepuje cały czas ale jest czesta, zauwazyłem tez ze jak nie ma tej sytuacji czyli obroty spadaja to robia to niezwykle wolno np. z 3 tys na 2 jest szybko a z 2 tys 1 tys obrotów trwa to około 15 sekund.
I jeszcze trzeci aspekt tej jak podejzewam jednej usterki to to ze np. jade 80 km jestem na biegu noga z pedału gazu, a uto własciwie nie zwalnia jedzie dalej, mozna powiedziec ze nie przyspiesza ale nie zwalnia.
takze bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego problemu podejrzewam ze te 3 objawy to jedna usterka.
nie wiem czy sam to naprawie ale przed wizyta w serwisie pasowałoby wiedziec chcoc tak mniej wiecej co to jest.
Aha posiadam instalacje LPG i czy gas czy będzyna jest tak samo.
Przepraszam jesli sie za duzo rozpisałem ale chciałem napisac dokładnie co i jak.
Postaram sie jeszcze dac filmik video z jazdy zeby było widac co pokazuje obrotomierz.
Osobiscie podejrzewałbym (bazujac na postach z forum) przepustnice, która to w tym podelu pełni tez funkcje zaworu krokowego, ale pewnosci nie mam,
moze czujnik połozenia przepustnicy, co o tym myslicie?, niestety błedów komp nie wiedzi zadnych.
prosze o porady co to moze byc lub porady jak ustalic co to jest.