Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Geometria kół
(1/1)
Yoohas:
Czołem. Skończyłem właśnie totalną wymianę przedniego zawieszenia w moim xj40 1993 r.
Belka zrzucona i wymalowana, wszystkie gumki nowe, amortyzatory też, wspomaganie też. No i jest mały problem.
Kierownica kręci jak szalona, auto praktycznie nie jedzie prosto. Sprawdzałem na oko - chyba koła nie są równolegle.
Prośba o pomoc - gdzie w Warszawie (lub na południe od Warszawy) można zrobić geometrię kół? Słyszałem, że w xj40 trzeba robić dla obciążonego auta, czyli trzeba jakoś obniżyć karoserię do pomiaru....
Znacie jakieś adresy?
Pozdrawiam.
Yoohas.
Yoohas:
oczywiście nie wymieniłem wszystkich gum na oryginały. Ale przy moim przebiegu - 5000 km rocznie to nie problem.
W każdym razie odpowiedzi nie dostałem :(
peres20:
kazde auto jak ustawiasz na tzw. druta to musisz na kołoch to robic i na najezdzie jakims wysokim zebys miał dostep do koncowek dreązków , ustawiasz na zero i autko do tyłu do przodu i sprawdzasz jeszcze raz , az bedzie ok skrecasz sruby rzymskie zalezy jakie sa i jazda próbna, ja tak robiłem bo nie miałem sprzetu profesjonalnego . pozdrawiam :-V . A i katy musisz jeszcze zobaczyc czy masz dobre, czy koła nie leza ;D
Nawigacja
Idź do wersji pełnej