Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
podejrzenie uszczelki pod głowica
peres20:
koledzy powiedzcie po czym mozna wywnioskowac ze uszczelka padła pod głowica w kociaku?? bo dzisiaj zagladam na bagnet a tu slady mleczka były . tzn nie to ze cały bagnet był w mleczku, tylko takie malutkie smuczki mleka w oleju na bagnecie? bardzo prosze o pomoc pozdrawiam :-V
magic:
Nie wiem co ta za smugi mleczka na bagnecie, ale raczej Cie uspokoję, że to nie jest uszczelka pod głowicą. Uszczelkę zdiagnozujesz po białych, gęstych kłebach dymu z rury wydechowej, przegrzewaniu się silnika. Sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego na ściankach nie zbiera się maź, to też objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
peres20:
nie no plyn jest czysciutki przezroczysty. Na bagnecie w oleju były zauwazalne sladowe ilosci mleczka takiego cos jak majonez czy cos takiego. Z rury paryje jak silnik zimny , ale tak chyba było od zawsze. Czyli to nie uszczelka??
magic:
Jak nic z tych rzeczy co Ci wypisalem to nie sądzę, chociaż nigdy z przypadkiem "mleczka" w oleju się nie spotkałem i nie wiem co to jest. Co do tego płynu to płyn może być czyściutki ten szlam zbiera się na ściankach zbiorniczka wyrównawczego. Dymić lekko ma prawo z rana, ale też nie za dużo bo w końcu mamy ostatnio ładną pogodę i jest ciepło. W każdym razie jeśli byłaby to uszczelka dymiłby zawsze (woda chlodnicza dostaje sie do komory spalania stąd biały kłębisty dym)
Jakub32:
W silniku AJ6 z korkiem wleu oleju z boku, a nie na pokrywie zaworów, biały nalot na bagnecie i korku to normalna sprawa (oczywiscie śladowe ilosci), jeśli nie ma innych typowych symptomów to wszystko jest ok.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej