Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
Jaguar Xe p 250 2020 rok Problem z plynem od chlodnicy
Famparampa1:
Witam potrzebuje pomocy mam nadzieje ze ktoś mial podobny problem albo zna rozwiązanie tego problemu.
Posiadam Jaguara Xe p250 z 2020 roku 2.0 benzyna aktualnie 96000 przebiegu
1. Pierwszy problem to był ze auto sie wyłączało na austradzie i nie reagowało na gaz i trzeba,bylo zjeżdżać na pas awaryjny i na nowo włączać silnik wtedy nie bylo już tego problemu zdążyło mi sie to 3 razy w ciągu 2 lat na autostradzie
Byłem u mechanika zobaczyć ze mi ubyło plynu od chlodnicy i postawił diagnozę ze to pompa wody, pompę wody naprawili
Co jakiś czas zauważyłem ze mi ubywa troche plynu w chlodnicy ale w pewnym momencie pp przejechaniu około 100km ubyło mi ze z maksimum do poniżej minimum plyn
Byłem znowu u mechanika i sprawdzali szczelność układu chlodnicy kompresorem na 1.6 bara na zimnym i ciepłym silniku
I nic nie wykryto. Po odebraniu auta i wroceniu do domu około 5 km auto przy nagrzaniu wybijało plyn chlodnicy pod sam korek a nie był napełniany wczesniej przez mechanika
Robiłem test c02 i nic nie wykazał
Mial moze ktoś,coś podobnego albo wie co to może być?
Mechanika twierdzi ze to może być wszystko i nie wyklucza uszczelki pod głowica
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Czester Bednarz:
Pewnie robili test szczelności na zdjętym korku i mogli nie sprawdzili samego korka czy trzyma
Ja bym wymienił korek. Majątku nie kosztuje, jest na allegro, a wymienisz sam.
https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/hierarchy/id/760.1368.4203/brand/jaguar/
Jak masz pecha to może być uszczelka pod głowicą, która puszcza tylko przy butowaniu. Ciężko to na postoju sprawdzić
brawet:
ja mam od nowości i dolewam płyn co jakiś czas. mam 34 k przebiegu i z 5 razy dolewałem. nie wiem o co chodzi.
czarson:
Tym płynem bym się nie przejmował. U mnie 3 auto w rodzinie z Ingenium 2.0 benzynowym i każdy czasem potrzebuje dolewki. Te silniki tak mają. :-clap
Famparampa1:
Dziekuje za odpowiedzi mam nadzieję ze tak jest ze trzeba tylko dolewac
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej