Dział Techniczny > F-PACE (2015 - obecnie)
ADBLUE - No Engine Restart Possible In XXX KM
Zbyszek01:
Najczęściej błąd się pokazuje po nalaniu do pełna.
Wysłane z iPhone
Legion:
Cześć,
Poczyściłem, dolalem tak z 10l, skasowałem błędy i pojechałem zobaczyć czy coś ruszy.
Wróciły błędy ale pojawił się "nowy" ktory mówi że "brak sygnału" do sensora nox.
Znalazłem w workshop manual ze chyba to jest to. Jutro wejdę pod auto sprawdzę ten czujnik ...
Dam znać co dalej.
Pozdrawiam.
PS
Ktoś wie czy są jakieś bezpieczniki które są powiązane z PCM i tym sensorem - może się coś przepaliło?
Legion:
Temat chyba można zamknąć.
Auto jeździ od wczoraj więc podsumuję może się to przyda innym.
Wygląda ze był to klasyczny błąd przelania zbiornika ad-blue i po resecie ustawień dla moduły PCM(nie da się tego zrobić zwykłym ODB2 potrzebny specjalny komputer ) problem znikł i auto przejechało już 50km.
NIE ZALEWAC AD-BLUE z pistoletu na stacji i nie wlewać do pełna - to jest chyba najlepsze w tym wszystkim.
Dla samego siebie - przetestuję jeszcze czy wartości wlewanego adblue przez wtrysk są prawidłowe i czy wtrysk nie leje lub nie-leje :). Ale auto zachowuje się poprawnie i nie trzeba było wymieniać sond pomimo komunikatu w komputerze o braku komunikacji.
No i tyle.
Pozdrawiam.
Zbyszek01:
Tak jak wcześniej pisałem, częściej a mniej i Tunap a będzie mniej kłopotów.
Zyg zag:
Witam
powodów może być sporo ..., czyli spr ...,
i naprawa ...,
Lub wylaczenie,
przyprowadz auto, moge spr I rowniez na zyczenie wylaczyc calkowicie ...,
wylaczenie możliwe rowniez wysylkowo (potrzebuje ecu),
Pozdrawiam
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej