jeśli to mikrowyciek to po pierwsze warto zastosować tzw nabój ze środkiem uszczelniającym, podaje się przez zawór nabijania układu wraz z nowym czynnikem
po drugie - warto nabić układ starym typem czynnika r134 zamiast nowym ekologicznym 1234
czym jest nabijany I-Pace fabrycznie? jeśli 1234 to dramat bo jest on bardzo niebiezpieczny w razie wycieku i zapłonu (np od iskry), w zasadzie zabójczy i działa jak gaz bojowy
nowy typ czynnika jest żrący dla układu czyli także dla rurek... no ale jest eko
do czego może doprowadzić - na YT jest film z wybuchu niemal nowego MB na autostradzie pod Łodzią, rozszczelnienie układu, eksplozja, śmierć kierującej
aby rozwiać wątpliwości - obejrzyjcie nalepki producenta kompresora w waszym aucie, zwykle jest nanich adnotacja producenta że jest przeznaczony do pracy
albo z nowym ...albo ze starym typem czynnika, to że macie nowy to niby ekologia + lobiing i biznes producentów nowego czynnika (a jest ich bodajże dwóch na świecie)