Jeśli silnik ten sam to tu wiadomo koszty bez różnicy. Co do pozostałych rzeczy to moje spostrzeżenia:
1. Tył w XJ jest na zawieszeniu pneumatycznym, które może być droższe w ewentualnej naprawie niż klasyczne.
2. Cała karoseria w XJ jest aluminiowa. Ewentualne naprawy blacharskie oraz części są znacznie droższe niż "normalne"
3. Części używanych do XJ jest znacznie mniej niż do XF ale wiele elementów elektronicznych pasuje wymiennie. Ogólnie podaż części jak na tak mało spotykane na drodze auto jest zadowalająca ze względu na angliki oraz wysokie ceny napraw aut powypadkowych. Ale ich ceny są moim zdaniem wygórowane np. skorupa zderzaka min. 2000, nadkole przód 700, belka przednia min. 2000. Nie produkuje się żadnych zamienników tych elementów. W przypadku XFa nadkole można kupić za 50 a zderzak za 400.
4. Ceny części nowych takich jak wahacze, tarcze, piasty, łożyska możesz sam porównać w sklepach online - nie wydaje mi się żeby do XJ było znacznie drożej.
5. Co do cen za usługi to się nie wypowiem bo nigdy nie byłem u mechanika. Mogę jedynie podejrzewać że ktoś może sobie doliczyć opłatę za obsługę auta z wyższego segmentu ale nie widzę innego powodu dla którego koszty samych usług miałyby być wyższe dla XJ niż dla XF.