Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Skrzynia - tryb awaryjny Wrocław?

(1/2) > >>

Trofeo2024:
Wiem.
Było wiele postów na ten temat i wydaje mi się, że wszystko sprawdziłem.
Tj.. skrzynia weszła w tryb awaryjny i nie chce się podnieść. Sprawdziłem wybierak, olej, przekaźnik, zmieniłem sterownik i dalej to samo. Jest ktoś we Wrocławiu kto potrafi to zdiagnozować? Chyba, że jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić?
Spraw pilna bo auto zgłoszone na Rajd Koguta. Z góry dzięki

92 rok, automat oczywiście już z trybem Sport

wtom:
Sprawdź jeszcze złącze na skrzyni i pozycjoner.

Trofeo2024:
Pozycjoner czysty i wygląda, że ok. Wydaje mi się, że przejrzałem wszystkie złącza, a dalej nie działa.

wtom:
Te okrągłe też?
serwisy:
ASB w Długołęce lub TIGER na Stabłowicach na Jeleniogórskiej

Tu masz jak chcesz samemu pobawić się -> https://www.jag-lovers.org/ebooks/view.php?Vbook=xj40&Vsection=8.3

jarek-jerryjag:
Skrzynie te mają kody . jedyna rada na szybkie odczytanie kodów to fabryczny skaner zwany PDU.
 . Pisałem na ten temat na rożnych stronach ale ostatnio :
https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,43931.msg327154.html#msg327154
 Artur342 pisze ze posiada w Polsce PDU  może skontaktuj się z nim.
Kiedyś miałem warsztat co zadzwonił do mnie po wymienieniu  sterownika, valve body w skrzyni i dalej mieli kod . Po podłaszeniu PDU  ukazało się ze potencjometr przepustnicy  przerywał .
 Pamiętaj ze w tych autach potencjometr przepustnica jest podwójny jeden do silnika a drugi do skrzyni .
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej