Poszukiwania warto trochę rozszerzyć , tym bardziej , że jest kilka newralgicznych elementów:
1. luźna flansza skrzyni biegów,luz na wielowypuście lub odkręcona nakrętka ( wystarczy dobry klej do gwintów),
2. luźne śruby flanszy skrzyni biegów , lub zniekształcone otwory we flanszy i wale napędowym ( fasolki),
3. Tylna podpora skrzyni biegów - sprężyny i pierścienie poliuretanowe,
4. łożyska krzyżakowe wału , łożysko podwieszenia wału , wielowypust wału raczej odpada , ale warto sprawdzić , łącznik gumowy przy flanszy dyferencjału,
5. łożyska krzyżakowe półosi pomiędzy dyferencjałem a kołem - powinny być regularnie smarowane co przegląd,
6. luz łożysk kół tylnych,
7. luz łożysk zawieszenia wahaczy - często uszkadza sie symeryng zintegrowany z łożyskiem i cały system koroduje.
Może być też suma wszystkich luzów, które dają taki efekt , samochód ma ponad 30 lat .