Ten temat był poruszany lata temu na forum, ale jednoznacznej odpowiedzi w treści nie znalazłem. Może z biegiem czasu niektórzy z Was walczyli z problemem i został on rozwiązany bez wymiany połowy samochodu.
Podczas ruszania, gdy sprzęgło jest już niemal puszczone następuje nieprzyjemne, głośne stuknięcie - raczej z tyłu. Dokładnie tak samo jest podczas jazdy po przełączeniu na bieg drugi. Jeżeli sprzęgło jest puszczane delikatnie "z wyczuciem", często stuknięcia udaje się uniknąć.
Od trzeciego w górę jest cisza.
Zanim zacznę jeździć po mechanikach, którzy zapewne będą chcieli wymieniać po kolei części na nowe, może podpowiecie gdzie szukać przyczyny. Wał, skrzynia kątowa, poduszka skrzyni biegów a może podpora tylnego dyferencjału? Ja obstawiam wał.
Tylne półosie są nowe, podpora wału nowa. Nie występuje żaden niepokojący hałas podczas jazdy. Drgania są minimalne w zakresie prędkości 70-110 km/h.