Witam jako nowy użytkownik 🖐️
Teraz do sedna. Jestem posiadaczem Jaguara XE 25t 250 KM Rsport AWD 2018 rok przebieg 73 kkm. Auto sprowadzone z USA z uszkodzeniem przodu. Wszystkie chłodnice do wymiany były i brak płynu bo uciekł. Wszystko założone nowe. Tylko IC został stary bo był lekko wygięty ale wyglądał na ok. Auto zalane płynem, odpalone, jeżdżące. I pojawił się problem po jakimś czasie użytkowania - kontrolka niskiego poziomu płynu, twardy wąż główny, zapach płynu jakby uciekał gdzieś. Okazało się, że auto wyrzuca go korkiem. Po odkręcenie korka na ciepłym silniku zapach spalin ze zbiorniczka wyrównawczego. Mój mechanik jasno stwierdził, że albo padnięta uszczelka pod głowicą, albo pęknięta głowica, blok etc. Czy ktoś miał podobny problem? Czy to możliwe, że przy tym przebiegu możliwe takie uszkodzenia silnika? Może ktoś ma jakiś pomysł zanim zacznę wyciągać silnik i go sprawdzać.
Z początku myślałem, że A nóż widelec może to chłodniczka egr coś puszcza ale podobno takowej w tym silniku nie ma.
Za każdą sugestie i odpowiedz będę mega wdzięczny.
Pozdrawiam!