Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

BODY CONTROL MODULE

<< < (2/2)

jarek-jerryjag:
trudno powiedzie jaki to body procesor.
Jeśli ktos coś zamieniał to musiał zmienić wtyczki albo zrobić adapter pomierzy oryginalnymi wtyczkami od body procesora to tego sterownika.
 zrób zdjęcia wtyczki  do tego procesora jak tak aby było widać paręnaście  kolorów przewodowy .
  Aktualne sporo body procesorów oryginalnych jest sprzedawana na ebay . zobacz te z lat 1991-1992
https://www.ebay.com/itm/255809935098?   
 na dole tej aukcji jest wiecuj body procesorów  do xj40 .

katar83:
To nie jest body procesor. To jest dodatkowo montowany alarm/security module. Ja bym go wywalił całkowicie jakkolwiek będzie trzeba sprawdzić gdzie to jest wpięte i jak, tak by nie miało wpływu na resztę auta.
Trzeba schemat z Haynesa wyciągnąć i posprawdzać.
Co do wody to trzeba najpierw sprawdzić podszybie i odpływ pod maską z tyłu silnika, a później ściągać nadkola i zobaczyć co tam się dzieje bo często właśnie pod przednimi skrzydłami są dziury na rogach i przez to masz wodę w środku.

wtom:
Woda na moduły leje się spod akumulatora podciśnienia. Zalewa kompa skrzyni lub silnika lub oba na raz  ;D

jarek-jerryjag:
 Woda leje się nawet z wentylatorów. jeśli niedrożny odpływ wody z komory podszybia . woda wpływa przez  górne pokrywy wentylatora i zaczyna na wszystko kapać . Pamiętam ze robiłem specjalne tamy z plasku aby zablokować dopływ wody do wentylatorów  . wystarczą  na 2.5- 3 cm wysokości  taki tamy z prawej i lewej strony .
 W autach ze sterownikiem od skrzyni   warto dla bezpieczeństwa przykryć od góry plastykiem ten sterownik przed przykręceniem .
 Często robią się też dziury pod ta pokrywą plastykową podszybia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej