Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

X300, po dłuższej jeździe przerywa i gaśnie

<< < (2/3) > >>

truten23:
Te dwa miesiące temu wrzuciłem mu 4 nowe cewki, bo podejrzewałem stare o przebicia. A że na allegro była promka na nie...
Na tych cewkach silnik pracuje równiutko i nie czuć wypadania zapłonów. No ale może coś się zaczęło dziać teraz i któraś ma jakieś wewnętrzne przebicie. Potestuję.

msiwow:
Odnośnie cewek i odnośnie Janmora o którego ktoś wyżej pytał…

https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,36207.0.html

truten23:
@Choina, jesteś wielki! Tak, to była cewka. Siedziała na 1 cylindrze.
Po przejażdżce i rozgrzaniu auta i wystąpieniu tego gaśnięcia zacząłem podmieniać cewki od 6 cylindra. Dopiero po założeniu starej cewki na 1 garze silnik przestał gasnąć.
Chyba bym nie wpadł na to, że to cewka.
Ciekawi mnie mechanizm tej usterki. Przebicie na stronę pierwotna?

--- Cytat: Six w Wrzesień 15, 2023, 15:01:18 pm ---A czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z cewkami Janmor?

--- Koniec cytatu ---
Myślę że to jest to samo co te moje NTY. Tanie, po założeniu działają pięknie. Dwie jeżdżą w silniku już 3-4 lata. Choć dobrze nie wyrzucać starych cewek  :-V

katar83:
Mialem identyko sytuacje kilka lat temu, jadac z gory takiej porzadnej, nachylenie z 20%, na dlugosci kilometra, gacie pelne jak ci tak silnik przygasa, kontrolki migaja i pedal hamulca twardnieje a aut z przodu cala masa. Oczywiscie cewka, chyba numer 2 u mnie.

truten23:
U mnie zagoszczą na stałe w bagażniku zapasowe 4 stare cewki w razie W  :-V

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej