Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)
X300, po dłuższej jeździe przerywa i gaśnie
truten23:
Te dwa miesiące temu wrzuciłem mu 4 nowe cewki, bo podejrzewałem stare o przebicia. A że na allegro była promka na nie...
Na tych cewkach silnik pracuje równiutko i nie czuć wypadania zapłonów. No ale może coś się zaczęło dziać teraz i któraś ma jakieś wewnętrzne przebicie. Potestuję.
msiwow:
Odnośnie cewek i odnośnie Janmora o którego ktoś wyżej pytał…
https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,36207.0.html
truten23:
@Choina, jesteś wielki! Tak, to była cewka. Siedziała na 1 cylindrze.
Po przejażdżce i rozgrzaniu auta i wystąpieniu tego gaśnięcia zacząłem podmieniać cewki od 6 cylindra. Dopiero po założeniu starej cewki na 1 garze silnik przestał gasnąć.
Chyba bym nie wpadł na to, że to cewka.
Ciekawi mnie mechanizm tej usterki. Przebicie na stronę pierwotna?
--- Cytat: Six w Wrzesień 15, 2023, 15:01:18 pm ---A czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z cewkami Janmor?
--- Koniec cytatu ---
Myślę że to jest to samo co te moje NTY. Tanie, po założeniu działają pięknie. Dwie jeżdżą w silniku już 3-4 lata. Choć dobrze nie wyrzucać starych cewek :-V
katar83:
Mialem identyko sytuacje kilka lat temu, jadac z gory takiej porzadnej, nachylenie z 20%, na dlugosci kilometra, gacie pelne jak ci tak silnik przygasa, kontrolki migaja i pedal hamulca twardnieje a aut z przodu cala masa. Oczywiscie cewka, chyba numer 2 u mnie.
truten23:
U mnie zagoszczą na stałe w bagażniku zapasowe 4 stare cewki w razie W :-V
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej