Odkrec duza rame na bokach auta i calosc opusci sie o ~30cm z calym dyfrem, postaw podnosnik pod dyfrem i tak bedziesz mogl ja wstawic. Calosc bedzie wisiec na tlumikach ale to tylko jak sa w tip top kondycji, inaczej sie zlamia wiec lepiej trzymac tyl na podnosniku. W taki sposob odkreca sie tez sruby wahaczy te duze, ale to tylko w autach ktore byly cale zycie garazowane, inaczej nie ma szans na ich wyciagniecie pojedynczo. Zeby wyciagnac ten uchwyt dyfra to musialbys zdemontowac go razem z wahaczami w calosci, dopiero wtedy mozna srube ta duza odkrecic, trzymajac ja sztywno i ruszajac sam wahacz na srubie. Jako ze masz XJRa to powinienes miec uchwyt z extra uszami do anti roll bar i tak wiec wyciagac nie trzeba i wymienic tego uchwytu tez nie trzeba.
Jak opuscisz juz calosc mostu do dolu zeby wstawic ta rame zamiast tych pojedynczych drazkow to pamietaj przykrecac dolne sruby pierwszo, pozniej gorne, najpierw z jednej strony, pozniej z drugiej, tylko ze ostatnia srube warto podpilowac na koncu na stozek, bo bedzie ja bardzo ciezko wkrecic. Jak spilujesz ja na stozek na koncu to bedziesz mogl ja wbic lekko mlotkiem i wtedy zlapie gwint ok.