Dział Techniczny > XJ X300, X305, X308 (1994-2003)

Wymiana filtra paliwa i...przegnity przewód paliwowy. Proszę o pomoc!

<< < (2/2)

krystian25:
Dzięki za wskazówki:) U mnie filtr udało się wykręcić, ale gumowe uszczelki na końcówkach przewodów wchodzących do filtra są w słabym stanie, Z jednej strony jest typowy oring, z drugiej gumka stożkowa. Pytanie, czy można ją zastąpić też oringiem, czy lepiej poszukać stożkowej?

katar83:
Ja tam nawet nie pamietam zeby jakis oring byl tam czy uszczelka jakkolwiek napewno cos podobnego da sie znalezc :)
Jakbys ulamal obie linie to bym polecil wymienic caly filtr na taki gdzie z obu stron mozna zalozyc gumowy wezyk, wazne by sie tylko zmiescil w koszyk.

denver69:
Ja sztukowałem 10 cm od filtra w stronę zbiornika na metalowym przewodzie.

krystian25:
U mnie problem polega na tym, że muszę szykować sztukować na kolanku od zbiornika, tuż nad mostem. A dojście jest niewielkie...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej