Dzień dobry.
Od roku jeżdżę Jaguarem F-Pace z 2018 roku. Wersja R-Sport z silnikiem 3.0 Diesel i automatyczną skrzynią biegów.
Problematyczne jest dla mnie jego bardzo twarde zawieszenie. Jest na tyle sztywne, że musiałem zrezygnować z kół na 22-calowcyh felgach i zamontowałem 19-calowe. Jest trochę lepiej.
Czy w F-Paceach to normalne? Nie mam punktu odniesienia.
Jak przełączę auto w tryb dynamiczny i włączę pulpit ustawień (skrzynia, silnik, układ kierowniczy i właśnie zawieszenie) to mam wrażenie, że zmienianie trybu zawieszenia pomiędzy sport - comfort nie przynosi żadnej różnicy. Wcale nie staje się komfortowy.
Czy mogę liczyć na pomoc kogoś, kto używa tego samego auta? Czy jego Jaguar ma równie twarde zawieszenie i nie widzi różnicy przy zmianie trybu?
Zanim wydam ponad 20 tys na nowe amortyzatory chciałbym się upewnić, że ma to sens.
Pozdrawiam bardzo i z góry dziękuję.
Rafał Talowski