Dział Techniczny > Przydatne informacje
gdzie na schemacie jest rozpis pinów wtyczki
p123:
Szczerze mówiąc nie bardzo wiem jak interpretować te 3 kropki
Piotr
PeterX:
No do ktorejś sieci musi być podlączony, jak inaczej taki moduł nadzorować i kodować no i konfigurować VID Block. Schematy każdej z sieci /scp, d2b, can/ powinny być w manualu elektrycznym - daj na niego namiar chętnie go sobie pooglądam.
p123:
To ten manual. nie pamiętam skąd go pobrałem więc wklejam tu
Piotr
PeterX:
No więc:
- zasilanie modułu PSCM masz na złączu SM3
- plus na pinie 5 /zazn. czerwoną kropką/, kolor kabla brązowo-różowy
- minus na pinie 2 /zazn. niebieską kropką/, kolor kabla czarny; punkt masowy CA26 pod siedzeniem pasażera
- SCP +: pin 9, czerwona kreska
- SCP -: pin 10, niebieska kreska
Co do SCP to komunikacja następuje z Body Processor Module /BPM/ na złączu FC15 /w BPM jest zresztą tylko jedno złącze/
- plus na pinie 85 /zazn. czerwona kropką/, kolor kabla "slate" - nie wiem jaki to kolor, coś chyba z szarym
- minus na pinie 84 /zazn. niebieska kropka/, kolor kabla niebieski
BPM jest zlokalizowany gdzieś za schowkiem, lub pod nogami /orientacyjnie, wg rysunku, na podszybie raczej mi to nie wygląda/
p123:
PeterX - dziękuję za analizę, jestem pod wrażeniem że do tego doszedłeś.
Wynika z tego, że nie uruchomię fotela na próbę w domu na podłodze z pomocą prostownika 12V.
Poszedłem dziś zobaczyć co tak na prawdę mam w samochodzie. Okazuje się że mam pod jednym i drugim fotelem doprowadzoną wiązkę identyczną ja ta wycięta z dawcy, z tą samą ilością i kolorami kabelków. Czyli mimo, że fotel pasażera jest manualny w 100% to wiązka pod nim jest na oko taka sama jak w przypadku fotela z pełnym sterowaniem. Porobiłem sobie fotki i sprawdzę jeszcze raz na spokojnie ale wygląda to tak samo.
Pytanie co jest na końcu tej wiązki. Na odpowiedź przyjdzie mi poczekać trochę bo zabieram się na dniach za remont podłogi i progów.
Do wymiany foteli powrócę jak już zrobię blacharkę.
Póki co dziękuję za pomoc.
Piotr
Nawigacja
Idź do wersji pełnej