Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)
Różnice pomiędzy 3.0d 275 i 300 KM
zielins:
Czy ktoś z forumowiczów posiada wiedzę i mógłby się nią podzielić - czym różnią się silniki diesla w wersji przed i po lifcie?
Z rzeczy oczywistych:
Moc: 275/300 KM
Moment: 600/700 Nm
Norma EURO: 5/6
Z obserwacji ogłoszeń widzę, że wersja po lifcie ma dwie puszki filtrów powietrza więc zwiększony dolot, a przez to zbiorniczek wyrównawczy został przeniesiony do tyłu. Z danych technicznych wyczytałem, że podniesiono stopień kompresji z 16 do 16,1. Co poza tym - jak osiągnięto lepsze parametry zmniejszając emisję? Czy dalej jest używany "suchy" DPF? Czy osprzęt się zmienił?
rmazurek:
Euro 6 to plyn DEF/ADblue
zielins:
Odkopię nieco temat, gdyż zwróciłem uwagę na to, że już kilka z XJów oferowanych na sprzedaż z wspomnianym 3.0d 300KM miało wymieniany silnik przy przebiegu około 50k. Czy ktoś wie co to za przypadłość?
rmazurek:
smiem strzelic ze ta przypadlosc to zakup 3.0d to jezdzenia po miescie
Zyg zag:
Hej
3.0 diesel maja wadliwe waly korbowe, ktore pekaja ...,
a propo roznic w mocy, moge wykonac chiptuning stg1 ...,
z 270 ki moge wiecej okolo 45 km i 45 nm,
z 300 ki moge wiecej okolo 45 km i 80 nm,
Pozdrawiam
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej