Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Jaguar xj40 1994 brak reakcji na hamulec, brak kierunków i wycieraczki

<< < (2/3) > >>

wtom:
Musisz prześledzić schematy. Moim zdaniem te obwody, co nie działają mają wspólny mianownik. Ja bym każdy bezpiecznik wyjął i obejrzał, dlatego, że po spaleniu czasami tlenek przewodzi. To auto ma specyficzną instalację, coś na wzór dzisiejszych CAN ale bardziej prymitywną. Mogą zamykać się obwody przez inne urządzenia w przypadku jakiś przerw

John76:
W jednej z książek na temat naprawy Jaguarów autor pisał, że przy odnawianiu auta wstawia nowy komplet bezpieczników.
Nawet jeżeli stare wydaje się być dobre, to wymienia je - nie można im ufać jak mają już kilkadziesiąt lat.

Mnie to dopiero czeka, ale z pewnością przy wymianie same gniazdka potraktuję jakimś preparatem do pozbywania się tlenków.
Wszystko po to, aby zwiększyć przewodnictwo. Jestem trochę na ten temat przeczulony, bo mój tata miał 10 letni motocykl, który zaczynał mieć problemy ze światłami.
Okazało się, że kilkukrotne wyjęcie i włożenie mosiężnych konektorów w stacyjce rozwiązało problem. Widocznie zaczynały już śniedzieć i był problem z przepływem prądu.

Xj4094:
Dzięki za informacje, jak auto wróci od mechanika popatrzę na te bezpieczniki w takim razie.
Ps. Ma ktoś z Was może na sprzedaż zawór nagrzewnicy, który przykręcany jest do bloku silnika niedaleko ściany grodziowej? Muszę kupić na szybko.
Pozdrawiam

wtom:
"na szybko" to po prostu zakładasz węża  ;D bez zaworu. a kupisz w sklepie V12

Xj4094:
Nie jest to możliwe niestety, ja mam silnik z wkręcanym zaworem na gwint w blok silnika. Zawór taki niedostępny jako nowy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej