Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
daimler, xj40, 1992 - jaki skaner odb i jaki soft
sebek1111:
Sprzęt działa. Można grzebać w funkcjach alarmu (zmieniać pewne funkcje), wszelkie naprawy elektryczne, są w postaci jakby kreatorów, czyli sprawdza sie np dany element typu zapalniczka, jesli nie dziala wedle instrukcji, pdu wyswietla rysunek samochodu i konkretnej wtyczki oraz pinu do ktorego należy podpiąć koncówkę pomiarową podłączoną do PDU.
Oczywiscie można testować podzespoły typu system alarmowy, PDU uruchamia swiatła czy syrene czy oświetlenie wnetrza i oczekuje potwierdzenia czy podzespół działa poprawnie czy tez nie, jest tez szereg innych testów.
Co do podglądu parametrów pracy czujników silnikaw czasie rzeczywistym jak narazie nie bylem w stanie sie ich doszukać wiec albo tego nie ma albo jak narazie nie znalazłem. Są menu o nazwie data logger, w których widać iż można uzyskać przeróżne wykresy ale na tą chwilę nie wiem jeszcze czego dotyczą być może właśnie parametrów pracy jednostki napędowej.
jagmaniac:
wyglada swietnie, szkoda ze nie ma jakiegos DIY z czyms takim...
jarek-jerryjag:
PDU można stosować nawet w modelach takich jak xj8 ( odb2) tylko trzeba miec dodatkowy adapter MPA i posiadani odpowiednich CD . Widziałem ze możną znaleźć na internecie kopie tych programów.
Jest też możliwość używania fordowskiego ( pdu) nazywanego -fds2000. Jednak trzeba przerobić pare końcówek aby móc połączyć sie z Jaguarami .
PDU jest wolnym skanerem ale ma wiele możliwości diagnozowania czy np programowaniu kluczy do późniejszych modeli.
Fakt jest ze majac schemat i miernik tez mozna sporo zreperować .
Nawigacja
Idź do wersji pełnej