Dział Techniczny > F-TYPE (2013 - obecnie)
Aplikacja incontrol remote
(1/1)
uzytkownik5000:
Dzień dobry, mam jeszcze tylko przez miesiąc ważną aplikację incontrol remote na jaguara f-type sprowadzonego z usa. Czy jeśli wykupię abonament na rok za 69 usd to czy aplikacja będzie nadal działała? Przeczytałem na stronie jaguara że dla pojazdów przeniesionych z usa do innych krajow powinienem kupić ją gdzie indziej niż na stronie amerykańskiej (gdzie jest dużo taniej niż na stronach dedykowanych dla UK) ale jak wysłałem emaila do jaguara usa to dostałem odpowiedź żebym zwrócił się do jaguara international a tam już niestety brak kontaktu zwrotnego… może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym względzie. Jedyne co znalazłem to cennik dla uk a tam to już ceny między 200-400 funtów
Pozdrawiam
kupis99:
Może najlepiej zgłosić się do najbliższego serwisu koło ciebie, niech się wypowiedzą, zainstalują i podadzą ewentualne koszty.
Moim zdaniem najlepiej zgłębić temat w Polskiej siedzi dystrybucyjnej.
uzytkownik5000:
No tak, po prostu myślałem że dam radę to ogarnąć samemu taniej. Ceny w ASO są powalające, ostatnio za geometrię kół zażyczyli sobie 700zł a normalnie płacę 200zł. Samochód przyjechał z USA z dziurą w podwoziu przy kole (od podnoszenia widlakiem) i w ASO stwierdzili że jedyne co mogą zrobić to wymienić całe podwozie za ok 40K zł. Jestem z natury ostrożny więc przed kupnem sprawdziłem u 3 mechaników którzy ocenili że to nic poważnego i mój warsztat zaspawał to za 3,5 K zł. Z kolei jak robili mi przegląd przedsprzedażowy to nie dostałem nawet żadnej kartki z listą rzeczy do wymiany, elementów malowanych itp. Faktura i zapamiętaj sobie tyle a to co mechanik powie, a mówił niewiele i wielu rzeczy jak się potem okazało nie zauważył. Takie mam z nimi doświadczenia…. ASO Warszawa, Waszyngtona…. Szkoda bo za ich ceny serwis powinien byc super.
kupis99:
To zrób może tak, ściągnij sobie apke na telefon i połącz się z samochodem, jeśli wszystko będzie ci działało to po co iść do serwisu, używaj i się ciesz.
Jeśli coś nie zatrybi to wtedy przynajmniej wiesz o co pytać w serwisie.
W przypadku elektroniki, apki Jaguar itd. mechanik z zewnątrz nie bardzo pomoże, to nie blacha, która w każdym samochodzie jest prawie taka sama.
Rafael912:
ASO nie moze zrobić niczego niezgodnie z procedurami Jaguara, stad jakieś spawania to tylko „u Heńka” i to pod warunkiem, że spawana część nie jest z amelinium, bo w Jagu karoseria i cześć podwozia jest z tego materiału. A do obróbki aluminium to już potrzebny jest Mr. Heniek bo tego byle kto nie ogarnie.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej