Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Powrót paliwa

(1/2) > >>

tomo81:
Panowie czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego wąż powrotowy z silnika jest rozdzielony przy filtrze i jedna część idzie na filter a druga chyba prosto do baku? Nie wiem jak mam ogarnąć te węże bo chcę przepłukać wtryski Liqui Moli a nie chcę czegoś zepsuć? Pacjent to X Type 2.0d 2009r.

gonzo7:
Powrót do filtra ma za zadanie ogrzać filtr (paliwo na powrocie jest gorące).
Nadmiar temperatury jednak szkodzi i np, w korku zagotował by się filtr.
Dla tego w środku filtra jest zaworek z bimetalu i jak jest w nim za gorąco to puszcza paliwo z powrotem do baku zamiast go przyjmować.

tomo81:
Super to opisałeś, dzięki wielkie. Właśnie się dowiedziałem że nie ma w X-typach pompy w zbiorniku więc nie muszę nic kombinować tylko wpiąć się w metalowe węże z płukanką  ;D Pozdro.

gonzo7:

--- Cytat: tomo81 w Październik 14, 2022, 11:34:30 am ---Właśnie się dowiedziałem że nie ma w X-typach pompy w zbiorniku

--- Koniec cytatu ---

Jak to nie ma? Przecież pod kanapą siedzi jak byk.

Daj znać czy zabieg dał jakieś rezultaty.

tomo81:
Kurde u mnie po ściągnięciu węża wlotowego do filtra nic nie leci a normalnie mogę odpalić silnik  ?????? Czytałem na angielskim forum że nie ma w X-typach pompy w zbiorniku, że to tylko mit. Skoro jest pompa to gdzieś musi być przekaźnik a w rozpisce nic nie znalazłem  :(

Nawet tutaj na forum ktoś o tym pisał: https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=42686.0

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej