Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Powrót paliwa
tomo81:
Panowie czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego wąż powrotowy z silnika jest rozdzielony przy filtrze i jedna część idzie na filter a druga chyba prosto do baku? Nie wiem jak mam ogarnąć te węże bo chcę przepłukać wtryski Liqui Moli a nie chcę czegoś zepsuć? Pacjent to X Type 2.0d 2009r.
gonzo7:
Powrót do filtra ma za zadanie ogrzać filtr (paliwo na powrocie jest gorące).
Nadmiar temperatury jednak szkodzi i np, w korku zagotował by się filtr.
Dla tego w środku filtra jest zaworek z bimetalu i jak jest w nim za gorąco to puszcza paliwo z powrotem do baku zamiast go przyjmować.
tomo81:
Super to opisałeś, dzięki wielkie. Właśnie się dowiedziałem że nie ma w X-typach pompy w zbiorniku więc nie muszę nic kombinować tylko wpiąć się w metalowe węże z płukanką ;D Pozdro.
gonzo7:
--- Cytat: tomo81 w Październik 14, 2022, 11:34:30 am ---Właśnie się dowiedziałem że nie ma w X-typach pompy w zbiorniku
--- Koniec cytatu ---
Jak to nie ma? Przecież pod kanapą siedzi jak byk.
Daj znać czy zabieg dał jakieś rezultaty.
tomo81:
Kurde u mnie po ściągnięciu węża wlotowego do filtra nic nie leci a normalnie mogę odpalić silnik ?????? Czytałem na angielskim forum że nie ma w X-typach pompy w zbiorniku, że to tylko mit. Skoro jest pompa to gdzieś musi być przekaźnik a w rozpisce nic nie znalazłem :(
Nawet tutaj na forum ktoś o tym pisał: https://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=42686.0
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej