Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura
Customowa skrzynia biegów
kamis:
Zwracam się do Was z pytanie, czy może posiadacie wiedzę na temat warsztatu, który byłby w stanie podjąć się budowy niestandardowej manualnej skrzyni biegów. Mam wyzwanie takie, że mam obudowę seryjnej skrzyni biegów, która obecnie wytrzymuje (katalogowo) 150Nm, a potrzebuję 500Nm. Potrzebowałbym warsztatu, który opracuje i zbuduje wnętrze skrzyni spełniające wymagania.
Szczegóły do ustalenia.
Jakby ktoś miał namiar na godny polecenia warsztat - będę wdzięczny.
Driv3rrrr:
Nie sądzę że ktoś w to pójdzie. Wg mnie jedyna opcja to dać elementy do firmy którea produkuje koła zębate, wałki itp. i dorobi na wzór ale z mocniejszego materiału.
kamis:
Wymiana elementów skrzyni 1-1 oczywiście jest jakąś opcją, ale przy takim podejściu nadal pozostaje problem sprzęgła, a konkretnie średnicy tarczy. Bez zmian w tym zakresie nie istnieje sprzęgło, które byłoby w stanie przenieść taki moment przy obecnej średnicy.
Yoohas:
To w końcu problemem jest wnętrze czy sprzęgło?
Przy danej średnicy tarczy, nawet najbardziej zaawansowane sprzęgło ma ograniczenia.
Skontaktuj się z Radzikowskim, podaj dane tarczy, którą masz i spytaj jakie sprzęgło da radę wyprodukować.
Ale nie widzę możliwości, żeby ze 150 Nm dojść do 500Nm. Praw fizyki nie oszukamy.
Co do samej przekładni - najczęściej w skrzyni przemieleniu ulega układ różnicowy, jeśli jest wbudowany. Jeśli jest ot skrzynia bez dyfra to wąskim gardłem może być przede wszystkim wałek wyjściowy. Może się ukręcić przy 500 Nm.
kamis:
Radzikowski - masz na myśli to => https://www.facebook.com/radzikowskisprzegla/ - tel: 501207754?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej