Dział Techniczny > F-PACE (2015 - obecnie)

F Pace 2.0 204DTA - zatarcie

(1/1)

vintec:
Panowie,

Ppszukuje osoby/firmy, która zajmuje się regenracją silników - bez różnicy jaka lokalizacja.

Problem pojawił się 100 km po wymianie oleju aczkolwiek niekoniecznie może być to z tym związane - może to być zwykły zbieg okoliczności.

Jadąc autostradą lecz nie piłując spokojne 140 km/h wyskoczyła mi informacja o krytycznym stanie oleju w silniku po czym zjeźdźając na pobocze silnik zaczął dziwnie pracować i jak go wyłączyłem oraz chciałem włączyć to po chwili gasł. O dziwo wszystkie ikonki odnośnie tego oleju zgasły również. Sprawdzałem jak kolega w poscie podobnym stan oleju i był prawidłowy jednak samochód nadal nie chciał jechać. Po jakiś 10 min jak silnik stracił temperautrę to odpalił jednak do 10km praca silnika była w miarę jednak powyej już mocno zaburzona aż strach było jechać, więc nie ryzykowałem i wezwałem lawetę.
Okazało się w serwisie, gdyż chciałem sprawdzić co mu dolega, że są opiłki metalu na filtrze paliwa i najprawdopodobniej dostały panewki wału korbowego - mówić inaczej silnik się zatarł.

Szukam zatem specjalisty od tego typu spraw, żeby tego kocura od nowa uruchomić  :'(

Dzięki

Robik:
Padla pompa oleju, jaki masz przebieg?
Nie musiałem całe szczęście korzystać z uslug Pana Pawła, ale podobno robi silniki dla dealerow ASO Jaguara. Luboń koło Poznania.

https://m.olx.pl/d/oferta/silnik-204-dth-land-rover-2-0d-204-dtd-jaguar-CID5-IDO0XFT.html

vintec:
111 tys km ma Jaguar przejechane --
Możliwe, że to pompa oleju  :(
W kazdym razie zajechało to silnik

ormek:
hej kolego, jak ta cala przykra historia sie skonczyla? co bylo powodem padnietej pompy przy tak niskim przebiegu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej